1401/08/09-19:48

ضدعفونی بیش از ۳۰۰۰ مخزن و زيرمخزنی زباله در منطقه ۱۳

ضدعفونی بیش از ۳۰۰۰ مخزن و زيرمخزنی زباله در منطقه ۱۳

محمدهادی علی احمدی شهردار منطقه ۱۳، از ضد عفونی بیش از سه هزار مخزن زباله در مهرماه خبر داد و افزود: این مخازن به طور مستمر و روزانه شستشو، پاکسازی و ضدعفونی می شوند.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی گفت: شستشوی مخازن از جمله فعاليت‌های روزانه حوزه خدمات شهری است كه با هدف گند زدايی، پاكسازی شيرابه ناشی از تجمع زباله، ارتقای بهداشت و رفع مشكلات زيست محيطی براساس برنامه ای منظم در منطقه انجام می شود.

وی افزود: حفظ و رعایت بهداشت شهری و عمومی از جمله وظایفی است که می بایست همه از جمله نهادهای متولی بطور مستمر و با حساسیت به انجام رسانند چون این مهم بطور مستقیم با سلامت شهروندان در منطقه در ارتباط است.

شهردار منطقه ۱۳ در ادامه به پاکسازی کامل سطل های زباله از شیرابه‌ها و زباله های باقیمانده در سطل های فلزی اشاره کرد و گفت: برخی از سطل های فلزی منطقه کف تراشی شده و با این کار زباله های رسوب شده پاکسازی و در صورت نیاز سطل های فلزی رنگ آمیزی می شود.

محمدهادی علی احمدی با اشاره به اجرای طرح هفتگی بازدید فنی و رفع نواقص تجهیزات و ماشین‌آلات پیمانکاران خدمات شهری نواحی چهارگانه، افزود: با اجرای این طرح در روز های یکشنبه هر هفته، اثربخشی طرح‌‌های نگهداشت شهر افزایش یافته و روند خدمات‌دهی به شهروندان، انسجام و بهبود می یابد.

وی در ادامه فرهنگسازی و آموزش شهروندان در امر تفیک زباله را امری مهم در راستای حفظ بهداشت محیط شهری دانست و گفت: آموزشگران اداره بازیافت منطقه ۱۳ نیز به طور مستمر با آموزش چهره به چهره به شهروندان وارائه بروشور و کیسه آموزش تفکیک پسماندهای خشک از مبدا و اهمیت آن در حفظ محیط زیست و نحوه تفکیک پسماند های خشک و تر و فشرده‌سازی پسماندهای خشک می پردازند.

شهردار منطقه ۱۳ در پایان از شهروندان خواست تا با همراهی خود با مجموعه مدیریت شهری و پرهیز از رهاسازی نخاله و مازاد مصالح ساختمانی که مشکلات جمع‌آوری زباله را شدت می‌بخشد، مسیر حفظ و نگهداشت شهر را هموارتر سازند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط