1401/08/11-14:36
در بامداد روز سه شنبه در راستای صیانت از حقوق شهروندان انجام شد،

برخورد جدی با متصرفان غیرقانونی و زمین خواران ناحیه سه منطقه ۱۹

 برخورد جدی با متصرفان غیرقانونی و زمین خواران ناحیه سه منطقه ۱۹

شهردار منطقه ۱۹ گفت: بامداد روز سه شنبه ۱۰ آبان ماه شهرداری منطقه ۱۹ در نخستین مرحله عملیات گسترده برخورد با متصرفان و زمین خواران با حکم قضایی نسبت به رفع خلاف بیش از ۵۰ هزار مترمربع دیوارکشی، ۹۰ باب واحد تجاری و سوله غیرمجاز در شهرک های محله شهید کاظمی ناحیه سه این منطقه انجام شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی درخصوص رفع خلاف از ساخت و سازهای غیر مجاز افزود: برابر هماهنگی‌های انجام شده حقوقی و اخذ رأی قضایی در راستای اجرای مصوبه شورای تامین استان تهران، با حضور عوامل انتظامی یگان حفاظت شهرداری تهران، عوامل شهرداری منطقه، همکاران شهربان و معبربان با حضور در شهرک های محله شهید کاظمی ناحیه سه نسبت به رفع خلاف از املاک غیرمجاز ساخته شده در حریم شهر اقدام شد.

فرهادی با اشاره به اینکه مدیریت شهری با افراد سودجو و زمین خواران که به شهر تعرض کردند، برخورد قاطع می کند بیان کرد: در راستای صیانت از شهر و حقوق شهروندی، شهرداری منطقه پس از صدور اخطارهای متعدد قبلی، با هماهنگی‌های انجام شده رأی قضایی را به اجرا گذاشت.

شهردار منطقه خاطر نشان کرد: ساختمان‌های غیرمجاز بدون رعایت اصول شهرسازی و مباحث ایمنی ساخته می‌شوند و بناهایی که یک‌شبه قد می‌کشند به دلیل عدم استحکام و ناایمن بودن ساختمان ها خطرات جدی برای شهروندان به همراه خواهد داشت.

همچنین افراد سودجو و زمین‌خواران همواره در کمین هستند تا از هر شرایطی برای ثروت‌اندوزی نامشروع استفاده کنند.

او ادامه داد: مدیریت شهری عزم خود را برای مقابله با ساخت‌وسازهای غیرمجاز جزم کرده و رفع خلاف با دستور مقامات قضایی نشان می‌‌دهد که شهرداری در این تصمیم مصمم است.

به گفته این مسئول تخریب ساختمان‌های غیرمجاز، مطالبه شهروندان است و اگر این خواسته وجود نداشته باشد، شهرداری تهران در این حوزه موفق نخواهد بود.

ضمن اینکه در عملیات گسترده برخورد با متصرفان و زمین خواران تجهیزات خدمات شهری اعم از لودر، بولدزر، ۱۷۰ نفر پرسنل انتظامی یگان حفاظت شهرداری تهران، ۱۰۰ نفر نیروی شهربان، ۶۰ نفر از عوامل رؤسای خدمات شهری و کارشناسان به کار گرفته شدند.

براساس این گزارش این عملیات شب گذشته به صورت گسترده تری انجام و طی روزهای آینده نیز ادامه خواهد داشت.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط