1401/08/11-20:18
حاجوی عنوان کرد؛

ایجاد اطلس سرمایه گذاری منطقه ۲۲/ منطقه ۲۲ دروازه تهران جدید

ایجاد اطلس سرمایه گذاری منطقه ۲۲/ منطقه ۲۲ دروازه تهران جدید

شهردار منطقه ۲۲ با اشاره به اینکه این محدوده از شهر تهران ظرفیت بالایی برای سرمایه گذاری دارد؛ گفت: مدیریت شهری در کنار سرمایه گذاران و بخش خصوصی قرار دارد تا با مشارکت بتوان خدمات رسانی مطلوبی به شهروندان ارائه کرد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲؛ حمیدرضا حاجوی در جلسه کمیته در آمد منطقه اظهار داشت: پروژه هایی از سوی واحد مشارکت با بخش خصوصی برای توسعه مراکز تفریحی، گردشگری و خدماتی در این منطقه برپاشده است و مدیریت شهری از سرمایه گذاری بخش خصوصی در پروژه های گوناگون استقبال خواهد کرد؛ این مشارکت ها باید بر اساس چهارچوب های حقوقی دنبال شود تا حقوق شهروندان ضایع نشود.

وی افزود: با شناسایی و پایش از محیط های سرمایه گذاری و ثبت آن می توان اطلس سرمایه گذاری منطقه را ایجاد کرد.

شهردار منطقه به موضوع پروژه احداث تله کابین از بوستان آبشار تهران تا ضلع جنوب دریاچه شهدای خلیج فارس اشاره کرد؛ گفت: این پروژه یکی از ظرفیت های گردشگری و تفریحی بوده که از سالیان گذشته مورد اجرا قرار نگرفته بود، اما اخیرا اقدامات مطالعاتی نخست آن مورد بررسی قرار گرفته است.

حاجوی ادامه داد: باتوجه به بافت شهرسازی و مراکز خدماتی و تفریحی در این منطقه و به دلیل ورودی غربی پایتخت می توان این منطقه را به دروازه تهران جدید نام گذاری کرد و برای این امر باید از ظرفیت های موجود با مشارکت بخش خصوصی و سرمایه گذاران بهره مند شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط