1401/08/11-23:07

گرامیداشت روز نوجوان در مدرسه استثنائی توحید منطقه ۱۳

گرامیداشت روز نوجوان در مدرسه استثنائی توحید منطقه ۱۳

به مناسبت فرارسیدن روز نوجوان مراسم شاد و آموزشی با حضور کریمی رئیس اداره مدارس استثنایی شهر تهران، شادمانی مدیر آموزش و پرورش منطقه، حیدری نکو معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه و جمعی از مسئولان و دانش آموزان مدرسه استثنایی توحید برگزار شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه گفت: با هدف ارج گذاری به جایگاه نوجوانان، به همت اداره آموزش های شهروندی معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه۱۳ با همکاری آموزش و پرورش منطقه، مراسمی ویژه نوجوانان دانش آموز در مدرسه توحید برگزار شده است.

شهردار منطقه ۱۳ همچنین اظهار داشت: زنده نگه داشتن یاد دانش آموز بسیجی، شهید فهمیده، از موارد مهم دفاع مقدس می‌باشد و از این‌رو، هشتم آبان، سالروز شهادت این فرزند انقلاب، به‌عنوان روز نوجوان و جوان و بسیج دانش آموزی نام گرفته است تا ضمن یادآوری حماسه این قهرمان، هم سن و سالانش وی را به‌عنوان سرمشقی مناسب قرارداده و راهش را ادامه دهند.

او ادامه داد: روز نوجوان بهانه ای است برای این که نوجوانان را با خصوصیات جامعه کنونی برای ساخت فردایی بهتر آماده کنیم.

محمد هادی علی احمدی با تاکید بر اینکه آموزش هر سه دانش‌آموز با نیاز ویژه برابر با ۳۰ دانش‌آموز عادی و هزینه تحصیل یک دانش‌آموز با نیاز ویژه ۷ برابر هزینه تحصیل یک دانش‌آموز عادی است است افزود: همه مسئولان وحوزه های ذیربط باید با همکاری آموزش و پرورش در راستای ارائه خدمات آموزشی موثر و باکیفیت به دانش آموزان با نیاز‌های ویژه تلاش کنند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط