1401/08/13-14:27
شهردار منطقه یک در بازدید از پروژه های عمرانی:

فضاهای خاکستری در شمال تهران ساماندهی می شوند 

فضاهای خاکستری در شمال تهران ساماندهی می شوند 

فضاهای خاکستری در زیر پل های تازه احداث سواره رو در شمال تهران با استفاده از عناصر زیباسازی و المان های شهری ساماندهی و بازپیرایی می شوند.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید مهدی صباغ شهردار این منطقه در دومین بازدید صبحگاهی از پروژه های عمرانی شمال تهران که با حضور مجید افشاری معاون فنی و عمرانی انجام شد با تاکید بر فضاهای خاکستری شهر گفت: فضاهایی چون زیر پل های شهید صیاد شیرازی، ارتش، امام علی(ع) و... پتانسیل تبدیل شدن به فضاهای مناسب شهری را دارند و نیاز است با طراحی و  بازپیرایی، زیباسازی و ساماندهی شوند.

او همچنین بر سرعت گرفتن اجرای پروژه های عمرانی تاکید کرد و گفت: سوله های بحران اراج و یاران به زودی اتمام و به بهره برداری می رسند.

صباغ ایمن سازی مسیل ها و توسعه تفرجگاه های شمال تهران را پروژه فرامنطقه ای دانست وگفت: خرگوش دره ظرفیت تبدیل شدن به تفرجگاه شهری را دارد و باید این طرح با سرعت بیشتر اجرا شود و همچنین پایدار سازی و رفع خطر املاک حاشیه مسیل دارآباد و ایمن سازی پل های رودخانه برای گردشگران و ایمن سازی جداره های ریزشی شرق منطقه نیز نیاز است سریع تر به اتمام برسد.

شهردار منطقه یک در ادامه از پروژه عملیات اجرای مجاری آبهای سطحی کانال منظریه و رفیوژ سبز خیابان شهید باهنر بازدید و در جریان اقدامات در حال اجرای این پروژه ها قرار گرفت و بر توسعه اسکان های کارگری با مکان‌یابی های لازم جهت احداث تاکید کرد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط