1401/08/13-21:09
حمیدرضا حاجوی مطرح کرد؛

افزایش خدمات رسانی با دریافت عوارض شهری

افزایش خدمات رسانی با دریافت عوارض شهری

شهردار منطقه ۲۲ گفت: دریافت عوارض شهری و عوارض های پایدار موجب استمرار و بهبود خدمات رسانی به شهروندان خواهد شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲؛ حمیدرضا حاجوی در جلسه کمیته در آمد منطقه اظهار داشت: کمیته درآمد به شکل هفتگی به اجرا در می آید؛ اما این امر به شکل روزانه در دستور کار مدیران قرار خواهد داشت تا با جذب درآمدهای پایدار و شهری خدمات مطلوب تر به شهروندان ارائه شود.

وی افزود: مجموعه های گوناگونی در این محدوده قرار دارد که انتظار این وجود دارد در پرداخت عوارض پایدار و شهری پیش قدم شوند تا شهرداری به عنوان یک نهاد خدماتی بتواند در توسعه حمل و نقل شهری، فضای سبز، مراکز تفریحی و... در راستای کسب رضایت شهروندان اقدام کند.

حاجوی ادامه داد: دریافت عوارض پایدار و شهری تنها با هدف آبادانی شهر و افزایش خدمات رسانی به شهروندان صورت می گیرد؛ به همین منظور در خصوص دریافت درآمدهای شهری براساس قوانین اقدام خواهد شد.

شهردار منطقه خاطرنشان کرد: کار محوری، اولویت فعالیت مدیریت شهری منطقه ۲۲ خواهد بود و این امر در ارزیابی مدیران تاثیر بسزایی دارد؛ خوشبختانه کارکنان شهرداری این منطقه با انرژی، نخبه و پر ایده هستند که انتظار این است معاونان و شهرداران نواحی از این ظرفیت به شکل مناسبی برای خدمات رسانی به شهروندان بهره مند شوند.

وی گفت: توفیق خدمتگزاری به شهروندان کوتاه است و باید در این مدت کوتاه فعالیت خود را دوچندان کرد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط