1401/08/14-13:29

واژگونی خودروی سواری ۷ مصدوم بر جای گذاشت

واژگونی خودروی سواری ۷ مصدوم بر جای گذاشت

واژگونی یک دستگاه خودروی سواری در بزرگراه شهید لشگری موجب مصدوم شدن ۷ نفر سرنشینان و آتش سوزی این وسیله نقلیه شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از پایگاه خبری ۱۲۵، طی تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه ۱۲۵ و اطلاع رسانی این حادثه، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۴۴ با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت ۰۰:۱۶ بامداد امروز خود را به بزرگراه شهید لشگری رساندند.

محسن نجفی فرمانده آتش نشانان اعزام شده به محل حادثه، در این باره گفت: یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس حین حرکت در مسیر، ناگهان از مسیر اصلی خارج شده و پس از ورود به قسمت فضای سبز وسط بزرگراه واژگون شده و دچار آتش سوزی شده بود.

وی در ادامه گفت: ۷ نفر سرنشینان خودرو سواری شامل؛ چهار نفر دختربچه و خانم ۴ تا ۳۵ ساله و سه نفر پسر بچه و مرد ۷ تا ۴۰ ساله به شدت دچار آسیب دیدگی شده و پیش از رسیدن نیروهای آتش نشانی از داخل وسیله نقلیه خارج شده بودند.

این فرمانده آتش نشانی اضافه کرد: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه، علائم هشدار دهنده را در مسیر قرار دادند و پس از ایمن سازی، با استفاده از لوله های آبرسانی و در کوتاه ترین زمان ممکن، شعله های آتش را مهار و کاملا خاموش کردند.

نجفی خاطرنشان کرد: نیروهای آتش نشانی در ادامه افراد مصدوم را برای انجام معاینات پزشکی و انتقال به مراکز درمانی تحویل امدادگران اورژانس دادند.

گفتنی است؛ علت بروز این حادثه رانندگی از سوی کارشناسان پلیس راهور اعلام می شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط