1401/08/14-14:20
شهردار تهران در جمع خبرنگاران:

گزارش مستندی از ابر متان به شهرداری تهران داده نشده است/ پارکینگ امیرکبیر آماده و در انتظار بهره‌بردار است

گزارش مستندی از ابر متان به شهرداری تهران داده نشده است/ پارکینگ امیرکبیر آماده و در انتظار بهره‌بردار است

زاکانی گفت: گزارشی از دستگاه‌های متولی درخصوص گزارش ناسا از وجود ابر ۵ کیلومتری بر فراز آسمان جنوب تهران به شهرداری ارائه نشده است.

به گزارش شهردارآنلاین به قل از شهر، علیرضا زاکانی در حاشیه آیین بهره برداری از پنج پروژه جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی در تهران در پاسخ به این سوال که آیا گزارشی از دولت و یا سازمان های متولی مبنی بر گزارش ناسا در خصوص وجود ابر ۵ کیلومتری گاز متان بر فراز آسمان جنوب تهران به شهرداری ارائه شده است، یا خیر؛ گفت: تاکنون از سمت ادارات مرتبط و یا خود ناسا نامه نگاری با ما انجام نشده است.

وی با تاکید بر اینکه در این باره گزارشی به صورت رسمی به شهرداری تهران اعلام نشده است، افزود: با توجه به اینکه صحت اظهارات ناسا کمتر تاکنون تایید شده است، احتمال دارد که این موضوع نیز دروغ باشد.

شهردار تهران در ادامه در پاسخ به این سوال پیرامون بسته بودن پارکینگ امیرکبیر آن هم بعد از افتتاح ادامه داد: عملیات عمرانی پارکینگ امیرکبیر تمام شده و به سازمان حمل و نقل و ترافیک و شهرداری منطقه ۱۴ تحویل داده شده است.

وی ادامه داد: به دلیل اینکه برای بهره برداری از این پروژه نیاز به پیمانکار است، این پروژه اکنون در مرحله برگزاری مناقصه قرار دارد. درواقع کار ما تمام شده است و حتی به منطقه نیز اعلام کرده ایم که تا قبل از گرفتن پیمانکار هم اجازه استفاده از این پارکینگ به شهروندان داده شود.

شهردار پایتخت همچنین در پاسخ به این سوال که پروژه مجموعه ساصد که چندی پیش کلنگ آن به زمین زده شد در چه مرحله ای است، تاکید کرد: در پروژه ساصد قدرالسهم ارتش و شهرداری تهران مشخص و  مصوبات آن از کمیسیون ماده ۵ گرفته شده است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط