1401/08/15-12:41
همزمان با فصل اعجاز رنگ‌ها در حال انجام است؛

اجرای عملیات هرس فرمی درخت و درخچه های منطقه ۱۵

اجرای عملیات هرس فرمی درخت و درخچه های منطقه ۱۵

عملیات هرس فرمی درخت و درخچه های بوستان ها و فضای سبز معابر اصلی و فرعی سطح نواحی هفت‌گانه منطقه ۱۵ همزمان با فصل اعجاز رنگ‌ها در حال انجام است.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، حبیب پوش پارس سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه با اعلام این خبر گفت: عملیات هرس درختان هر ساله به منظور زیباسازی منظر شهری، جوان سازی، فرم دهی، حذف پاجوش و شاخه های بیمار و آفت زده، تسهیل در عبور و مرور عابرین و وسایط نقلیه، و فرهنگ سازی در راستای پیشگیری از تخریب فضای سبز و هرس های خودسرانه و همچنین ایجاد دید کافی برای رانندگان در تقاطع های اصلی و فرعی آغاز شد.

او با اشاره به اینکه عملیات هرس و به زراعی فعالیت های مهم اجرایی فضای سبز در شش ماهه دوم سال است که مطابق دستورالعمل سازمان بوستان ها تا پایان فصل زمستان ادامه دارد افزود: این عملیات در سطح نواحی ۷ گانه، بوستان های مستقل، بزرگراه ها و سطوح فضای سبز به منظور دستیابی به الگوهای پایدار در فضای سبز شهری، جهت بهبود کیفیت فضای سبز از ۲۰ مهر در حال انجام است.

پوش پارس در ادامه به تشریح مجموعه اقدامات پرداخت و افزود: ۷۵هزار مترمربع هرس و فرم دهی ترون و ۲۰ هزار اصله بوته هرس فرم پیراکانتا، پامپاس گراس و انواع سوزنی برگان تاکنون انجام شد.

او ادامه داد: این عملیات توسط نیروهای کارشناسی و کارگری آموزش دیده با بهره گیری از تجهیزات لازم در قالب اکیپ ها به صورت هماهنگ در سطح نواحی، بوستان های مستقل و بزرگراه ها انجام می شود.

سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه افزود: تمام نکات ایمنی نظیر جمع آوری و انتقال سریع سرشاخه ها در حین اجرای کار و نیز تجهیز کارگران به وسایل ایمنی انجام شده تا از بروز مشکل احتمالی جلوگیری شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط