1401/08/15-13:40

طرح خدمت به منطقه ۱۹ رسید

طرح خدمت به منطقه ۱۹ رسید

شهردار منطقه ۱۹ از آغاز طرح خدمت با هدف افزایش رضایتمندی شهروندان و ارتقاء سطح نگهداشت شهر در محلات با خدمت رسانی نیرو‌های اجرایی معاونت ها به مدت یک هفته از ۱۴ تا ۲۰ آبان در نواحی پنجگانه خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی با اشاره به اینکه طرح خدمت از امروز در این منطقه آغاز شد افزود: طرح خدمت با هدف بکارگیری تمامی ظرفیت‌های موجود اجرایی و ستادی در راستای رفع معضلات شهری منطقه، هم افزایی، تلاش مضاعف، دقت و سرعت و ارتقای خدمت رسانی به شهروندان به منظور رضایتمندی آنها اجرا می‌شود.

او ادامه داد: در این طرح همه حوزه‌های اجرایی و نواحی پنجگانه با بهره گیری از تمامی ظرفیت‌های موجود اجرایی و ستادی نسبت به حل معضلات شهری منطقه اقدام می‌کنن تا سطح کیفیت خدمات رسانی ارتقا و رضایتمندی حداکثری شهروندان حاصل شود.

به گفته این مسئول روکش و لکه گیری آسفالت، رفع مشکلات المان‌های ترافیکی و پل‌های مکانیزه، نوسازی و بازسازی مخازن، زیرمخزنی‌ها پوشانندگی و رنگ آمیزی جداره‌های شهری، مبارزه با جانوران مضر شهری و بازپیرایی فضای سبز و بوستان‌ها را از جمله اقدامات اجرایی در این طرح است.

براساس این گزارش جلسه نیازسنجی طرح خدمت ویژه مناطق ۱۹ و ۲۲ با حضور مدیران ستادی معاونت های اجرایی شهرداری تهران و مناطق مربوطه به میزبانی شهرداری منطقه ۱۹ برگزار شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط