1401/08/16-12:39
در جلسه آموزشی به میزبانی منطقه۱۳ اعلام شد؛

نقش مشارکت‌های مردمی در افزایش درآمدهای شهرداری

نقش مشارکت‌های مردمی در افزایش درآمدهای شهرداری

جلسه آموزشی روسای ادارات سرمایه گذاری و مشارکت مناطق ۲۲گانه با حضور شریفیان مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران، محمدهادی علی‌احمدی شهردار منطقه ۱۳ و جمعی از اساتید دانشگاه به میزبانی شهرداری منطقه۱۳ در سالن کنفرانس ساختمان ستادی برگزار شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳؛ مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تهران در این نشست با اشاره به رویکرد جدید شهرداری تهران در خصوص نظام سرمایه‌گذاری و پروژه‌های مشارکتی گفت: این سازمان در نظر دارد با همکاری مناطق ۲۲ گانه و سایر سازمان ها و با مشارکت بخش خصوصی به ویژه سرمایه گذاران داخلی فضای مثبت رقابتی را برای توسعه همه جانبه شهر تهران فراهم کند و بستر حضور سرمایه گذاران را در مشارکت با شهرداری تهران به صورت عادلانه فراهم کند.

او نقش سرمایه گذاری شهری در توسعه و رونق اقتصادی شهر را بسیار حائز اهمیت دانست و یادآور شد: شهرداری تهران برای پیشبرد اهداف توسعه به سرمایه‌گذاری نیاز ویژه دارد.

همچنین، شهردار منطقه۱۳ گفت: سازمان سرمایه گذاری به عنوان مجموعه ای کارآمد، نقش استراتژیکی در افزایش روند کمی و کیفی درآمدهای شهرداری داشته و به نوعی نقطه اتکای مدیریت شهری در مسیر ایجاد درآمد پایدار است.

او افزود: رویکرد جذب منابع درآمدی جدید و ظرفیت های شاخص سرمایه گذاران بر روی طرح های هدف، ایده ای مناسب برای فعالیت سازمان سرمایه گذاری خواهد بود.

شهردار منطقه۱۳ با اشاره به تلاش های صورت گرفته برای احصاء و شناسایی پروژه های سرمایه گذاری در نقاط بی دفاع شهری افزود: پتانسیل های شناسایی شده در منطقه ۱۳ با رویکرد تفریحی، گردشگری، ورزشی و زیست محیطی است و پیش بینی می شود جذابیت های قابل توجهی را برای سرمایه گذاران ایجاد کند.

او با اشاره به اجرای ۲۲ پروژه فرهنگی تفریحی و گردشگری در بوستان سرخه حصار افزود: به زودی فرخوان جذب سرمایه گذار برای آغاز عملیات این پروژه ها اعلام می شود.

ارائه مطالعات امکان سنجی پروژه ها،  معرفی مبانی سرمایه گذاری و مشارکت ها اعم از مطالبات بازار و عرضه و تقاضا از جمله مباحث آموزشی مطرح شده در این جلسه بود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط