1401/08/16-19:38

شناسایی و ساماندهی نقاط بی دفاع شهری در منطقه ۱۳

شناسایی و ساماندهی نقاط بی دفاع شهری در منطقه ۱۳

جلسه بررسی و رفع مشکلات فضاهای بی دفاع شهری منطقه ۱۳ با حضور محمد هادی علی احمدی شهردار منطقه، معاونان، شهرداران نواحی ۴ گانه و جمعی از مدیران برگزار شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی در این جلسه گفت: طرح ساماندهی نقاط بی‌دفاع شهری با هدف حذف زوائد بصری و ایجاد فضای امن زندگی برای شهروندان انجام شده و ادامه دارد.

وی سنجش و بررسی موضوع آسیب‌های اجتماعی منطقه ۱۳ را دارای اولویت اعلام و بر شناسایی و ساماندهی هرچه سریع‌تر نقاط بی دفاع شهری با همکاری سایر سازمان های ذیربط تاکید کرد و گفت: تاکنون تعدادی از نقاط بی دفاع شهری در منطقه احصا شده و در این جلسه ساماندهی نقاط دیگری از این موارد در دستورکار قرار گرفت.

شهردار منطقه۱۳ افزود: شناسایی فضاهای بی دفاع شهری، یکی از پروژه های محلی در مقیاس خرد با ماهیت اجرایی، کوتاه مدت است، که در صورت عملی شدن آن همگام با مشارکت و تشریک مساعی ساکنان، به مطلوبیت، اعتماد، مشارکت و رضایت شهروندان می انجامد.

وی همچنین از شهروندان و معتمدان محلی درخواست کرد تا برای تعریض خیابان‌ها و اجرای هرچه سریع‌تر طرح عقب‌نشینی ساختمان‌ها با شهرداری همکاری کنند و در شناسایی فضاهای ناامن شهری از طریق سامانه ۱۳۷، مشارکت داشته باشند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط