1401/08/17-12:54

بررسی عملکرد حوزه های اجرایی منطقه۱۳ در رسیدگی به پیام های ۱۳۷

بررسی عملکرد حوزه های اجرایی منطقه۱۳ در رسیدگی به پیام های ۱۳۷

در جلسه بررسی عملکرد منطقه ۱۳ در حوزه ۱۳۷ در شش ماه اول سال، ضمن مطلوب ارزیابی شدن اقدامات منطقه، بر جلب رضایتمندی شهروندان و رسیدگی به پیام های مردمی در چهارچوب تعیین شده و ابلاغی این مرکز تاکید شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، جلسه بررسی عملکرد منطقه ۱۳ در حوزه ۱۳۷ در شش ماهه اول سال با حضور رئیس سامانه ۱۳۷ شهرداری تهران و هیات همراه، شهردار منطقه۱۳، معاونان اجرائی، شهرداران نواحی، رئیس اداره بازرسی در محل سالن کنفرانس ساختمان ستادی برگزار شد.

در این جلسه عملکرد نیمه اول سال جاری مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت و نقاط قوت و ضعف حوزه های اجرایی، شهرداران نواحی چهارگانه و معاونین مطرح شد.

محمد هادی علی‌احمدی، شهردارمنطقه، در این جلسه حوزه کاری ۱۳۷ پلاس را یکی از مهمترین و اصلی ترین بخش های اجرائی و خدماتی دانست و گفت: عوامل خدماتی و اجرایی مجموعه این منطقه موظف هستند پیام های مردمی را که از طریق سامانه ۱۳۷ پلاس مدیریت شهری دریافت میکنند در اولویت کار خود قرار دهند و در کوتاهترین زمان ممکن نسبت به رفع و رسیدگی آن اقدام کنند.

او ابراز امیدواری کرد: با تجهیز امکانات و تقویت نقاط قوت و کاهش نقاط ضعف بتوانیم کارنامه عملکرد خود را در شهر تهران بهبود ببخشیم و در جایگاه برتر در بین مناطق ۲۲ گانه قرار بگیریم.

همچنین در ادامه جلسه ناصری، رئیس سامانه ۱۳۷ شهرداری تهران تاکید کرد: جلب رضایتمندی شهروندان و رسیدگی به پیام ها در چارچوب استاندارد و اعلام شده صورت بگیرد و حوزه های اجرایی نظارت کامل را برای رسیدگی هر چه بهتر به پیام های ۱۳۷ داشته باشند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط