1401/08/17-15:04

تعیین تکلیف املاک شهرداری منطقه ۵

تعیین تکلیف املاک شهرداری منطقه ۵

جلسه هم اندیشی شهرداری منطقه ۵ و سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران برگزار شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، جلسه اندیشه ورزی و هماهنگی موضوعات فی مابین شهرداری منطقه ۵ و سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران با حضور احسان شریفی شهردار منطقه ۵ و برخی از معاونین این منطقه، ابوذر مختاری مدیرعامل سازمان املاک و مستغلات و معاونین و روسای ادارات سازمان املاک به میزبانی منطقه ۵ برگزار شد.

احسان شریفی شهردار منطقه ۵ در مورد برخی موارده مطروحه در این جلسه گفت: در این جلسه چندین مورد بلاتکلیف که هم دغدغه مردم و شهروندان بود و در مراجعات مردمی بارها مطالبه شده بود و هم برخی از دغدغه های شهرداری برای رسیدن به مطالبات خود مطرح شد و از سوی طرف مقابل در این زمینه قول هایی برای حل آنها داده شد.

شریفی به برخی از این موارد اشاره کرد و افزود: در این جلسه بحث تعیین تکلیف اسناد مجتمع گلدیس و سایر پروژها مثل بوستان که تعیین تکلیف نشده بودند مطرح و قرار شد وضعیت آنها مشخص شود. اگر این اتفاق بیفتد مشکل بسیازی از ارباب رجوع ها که به منطقه مراجعه می کنند حل می شود.

او بحث اسناد پروژه صادقیه و مگامال را از دیگر موارد مطروحه اعلام کرد و افزود: با زمین شهری و سازمان ملی مسکن و مخابرات پرونده هایی هست که قرار شد با مدیران مربوطه و موثر جلسه گذاشته و تعیین تکلیف شود.

شریفی ادامه داد: با کمیته امداد و تره بار بهار شمالی مطالبات مردمی هست. زمینی حدودا ۱۰ هزار متری که مالکیتش متعلق به کمیته امداد هست و قرار شد با رئیس کمیته امداد جلسه گذاشته شده و تعیین تکلیف شود. همچنین در مورد پروژه المپیا نیز بحث و قرار شد تعیین تکلیف شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط