1401/08/18-11:12
در ۷۱ مسجد منطقه ۱۳ صورت گرفت:

بهره مندی بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ شهروند از طرح سه‌شنبه‌های سلامتی

بهره مندی بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ شهروند از طرح سه‌شنبه‌های سلامتی

با اجرای طرح سه‌شنبه‌های سلامتی در ۷۱ مسجد منطقه ۱۳، بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ شهروند از خدمات این طرح سلامت محور بهره مند شدند.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمدهادی علی احمدی، شهردار منطقه با بیان اینکه مراکز عبادی باید محور‌های سلامت و سعادت جامعه باشند، گفت: طرح سه‌شنبه‌های سلامت در ۷۱ مسجد این منطقه در هفت ماه نخست سال برگزار شده و تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

او افزود: از آنجا که نگاه مدیریت شهری مسجد محوری است، برپایی میزهای خدمت در راستای تحقق این امر بوده تا این مراکز کانون اتفاقات سلامت محور باشند.

شهردار منطقه ۱۳ با اشاره به استقبال نمازگزاران از طرح سه‌شنبه‌های سلامتی ادامه داد: این طرح پیش از نماز ظهر و عصر با برپایی میز خدمت، مشاوره های روانشناسی، غربالگری فشارخون و قند و مشاوره تغذیه ای به صورت رایگان برای نمازگزاران انجام می شود.

وی خاطر نشان کرد: پیگیری رفع مشکلات مساجد در جلسات شورای سلامت و کانون خادمان از دیگر برنامه های اجتماعی مساجد است که با افزایش مشارکت شهروندان امیدواریم شاهد ارتقای کیفی و کمی فعالیت ها در این پایگاه مذهبی و مردمی محله ای باشیم.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط