1401/08/18-13:16
نایب رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر تهران در منطقه ۱۳؛

استفاده از ظرفیت مساجد در راستای شناسایی و حل مشکلات شهروندان

استفاده از ظرفیت مساجد در راستای شناسایی و حل مشکلات شهروندان

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد آقامیری عضو و نایب رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر تهران با همراهی محمدهادی علی احمدی شهردار منطقه۱۳ در راستای رسیدگی به درخواست های شهروندان، با حضور در مسجد امام حسن مجتبی(ع) با اهالی محله امامت منطقه ۱۳ دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، در ادامه دیدارهای مردمی عضو شورای شهر با شهروندان در مساجد، حجت الاسلام و المسلمین آقامیری به همراه علی احمدی شهردار، معاونان، مدیران ادارات مستقل و شهرداران نواحی منطقه و جمعی از دستگاه های خدمت رسان با حضور در مسجد امام حسن مجتبی(ع) ضمن گفتگوی صمیمانه با اهالی  مشکلات و نیازهای شهروندان را رسیدگی کرد.

نائب رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران ضمن تشکر از اقدامات مدیریت شهری منطقه۱۳ و تحولات خوب صورت گرفته در یکسال گذشته به بحث آزادسازی اراضی ساصد اشاره کرد و افزود: پس از سال ها، در این دوره مدیریت شهری این پرونده به سرانجام رسید و با توافقات صورت گرفته بخش بزرگی از این اراضی به نفع شهروندان آزاد شد که اقدام ماندگاری محسوب می‌شود و بخش دیگر نیز به قرارگاه سازندگی مسکن واگذار می شود.

بخش دیگری از صحبت های عضو شورای اسلامی شهر تهران در جمع نمازگزاران مسجد امام حسن مجتبی(ع) به بحث نوسازی بافت فرسوده و اقدامات شورای شهر تهران در این زمینه و تاکید بر احیا و نوسازی محلات این منطقه اختصاص داشت.

او خاطر نشان کرد: وجود میز خدمت، فرصت مغتنمی است که با دغدغه مردم در سطوح مختلف به خصوص امور شهری به صورت محله به محله  بیشتر آشنا شویم و بی‌ واسطه در جریان امور قرار گیریم.

حجت الاسلام والمسلمین آقامیری با تأکید بر اینکه با برپایی میز خدمت، ما برای حل مشکلات مردم پیش‌ قدم می‌شویم و به سراغ آنان می‌رویم، عنوان کرد: باید از ظرفیت های عظیم مساجد برای ارائه خدمات بسیاری به مردم استفاده کنیم، چرا که در امور مختلف، مساجد نقش محوری دارند و محل مناسبی برای رسیدگی به مشکلات و حل مسائل شهروندان شناخته می شوند‌.

شهردار منطقه۱۳ نیز با اشاره به اقدامات صورت گرفته با محوریت مساجد توضیح داد: با رهنمودهای اعضای محترم شورای شهر، شهردار محترم تهران، خوشبختانه امروز محوریت برنامه‌های ما در شهرداری، مساجد هستند و تلاش ما بر این است که اقداماتمان را در مساجد ساماندهی کنیم.

محمدهادی علی احمدی افزود: با تشکیل جلسات متعدد با معتمدین محل و پیگیری مسئولان شهرداران نواحی، مسائل و نیازهای شهروندان بررسی و رسیدگی شده است.

شهردار منطقه۱۳ ضمن پاسخگویی به درخواست های شهروندان ابراز امیدواری کرد با استفاده از این فضا، امور محلات در حوزه شهری، ساماندهی و به مشکلات مردم رسیدگی شود.

در این جلسه مسئولان نیروی انتظامی، پلیس راهور و سایر دستگاه‌های خدمت رسان نیز حضور داشتند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط