1401/08/19-14:42
در جلسه شورای معاونین و مدیران شهرداری منطقه ۱۹ مطرح شد؛

منطقه ۱۹ خط مقدم مبارزه با فساد و زمین خواری

منطقه ۱۹ خط مقدم مبارزه با فساد و زمین خواری

در جلسه شورای معاونین و مدیران شهرداری منطقه ۱۹ که به ریاست شهردار منطقه و با حضور نماینده شهردار تهران و دبیر هیأت مرکزی گزینش شهرداری تهران و هیئت همراه معاونین و مدیران شهری منطقه برگزار شد از تلاش های منطقه ۱۹ به عنوان خط مقدم مبارزه با فساد و زمین خواری تقدیر شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی شهرداری منطقه در این جلسه با اشاره به نقش حمایتی گزینش از کارکنان افزود: نگاه مدیریتی گزینش به سمتی می رود که هرکس را با توجه به پتانسیل ها، مهارت و اهلیت درجایگاه مناسب قرار دهد تا علاوه بر رعایت عدالت و اعتماد از تبعیض و نارضایتی جلوگیری شود.

او ادامه داد: بزرگترین سرمایه هرجامعه انسجام، هماهنگی و همراهی مجموعه است و برای رسیدن به این مهم باید ساختارها و فرآیندها را طوری ایجاد کرد که انسجام اجتماعی افزایش یافته و یکپارچگی ایجاد و بدنه سیستم احساس امنیت و آرامش کند.

در ادامه محمد شوریابی نماینده شهردار تهران و دبیر هیأت مرکزی گزینش شهرداری تهران با اشاره به اینکه گزینش بازو و وسیله انتخاب افراد شایسته است افزود: برای انتخاب مدیران شایسته که در پیشبرد اهداف سازمان موثر باشند، سیستم نظارتی می تواند با صیانت از کارکنان نقش اصلی را ایفا کند.

شوریابی احراز صلاحیت، بررسی اخلاقی، اعتقادی، سیاسی، در حین ورود و تبدیل وضعیت در شایسته گزینی و صیانت از کارکنان مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرد.

نماینده شهردار تهران و دبیر هیأت مرکزی گزینش شهرداری تهران ضمن قدردانی از مجموعه مدیریت شهری منطقه ۱۹ در مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز در راستای پیشگیری از حوادث ناشی از عدم ایمنی، استحکام که خطرات جدی برای شهروندان در پی خواهد داشت خاطر نشان کرد: صیانت از شهر و حقوق عامه، ایجاد نظم، انضباط شهری منطقه ۱۹ را در خط مقدم مبارزه با فساد و زمین خواری قرار داده است.

در این نشست طی اهداء حکمی از سوی نماینده شهردار تهران و دبیر هیأت مرکزی گزینش شهرداری تهران مصطفی درویشی به عنوان رئیس گزینش منطقه معرفی و از زحمات اصغر عبدالهیان تقدیر شد.

ضمن اینکه در حاشیه این مراسم از مدیران برتر جشنواره شهید رجایی محبوبه خوشنوای فومنی معاون مالی و اقتصاد شهری و حسین اخگرپور معاون اجتماعی و فرهنگی با اهدای لوح و تندیس تقدیر شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط