1401/08/22-18:02
معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۷؛

فرهنگ‌سازی درست در تفکیک زباله، تاثیر مستقیم بر کاهش پسماند دارد

فرهنگ‌سازی درست در تفکیک زباله، تاثیر مستقیم بر کاهش پسماند دارد

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۷ از بازسازی غرفه گلماند بوستان شهید نیاکی جهت ارائه خدمات بهتر به شهروندان منطقه خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۷، مصطفی علیپور گفت: نظر به استقبال شهروندان در جهت ایجاد روش های جدید مشارکت در کاهش تولید پسماند، معاونت خدمات شهری منطقه ۷  اقدام به بازسازی ارائه خدمات بیشتر به شهروندان در غرفه گلماند مستقر در بوستان شهید نیاکی کرده است.

وی یادآور شد: با توجه اهمیت فرهنگ سازی در تفکیک زباله از مبداء و نتیجه بخش بودن عملکرد غرفه گلماند در سطح منطقه این معاونت در نظر دارد ضمن افزایش غرفه های مشابه در ارائه خدمات ویژه به شهروندان قدم بردارد.

معاون شهردار منطقه ۷ در ادامه عنوان کرد: در این طرح به ازای تحویل پسماند خشک تحویل شده ، به شهروندان گل های آپارتمانی اهداء می گردد تا ضمن ترغیب شهروندان به کاهش پسماند و حفظ محیط زیست گام های موثری در ارتقای سطح کیفی و توسعه فضای سبز منازل برداشته شود.

وی ابراز امیدواری کرد تا با استفاده از ظرفیتهای موجود در منطقه و آموزش حضوری توسط کارشناسان اداره مدیریت پسماند بتوان در جهت فرهنگ سازی و نهادینه کردن اصول تفکیک در مبداء استفاده کرد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط