1401/08/24-19:38
شهردار منطقه ۲۲ تهران خبر داد؛

خط کشی ۲۱ کیلومتری معابر در قالب طرح راه خدمت

خط کشی ۲۱ کیلومتری معابر در قالب طرح راه خدمت

شهردار منطقه ۲۲ از اجرای عملیات خط کشی معابر این منطقه در قالب طرح راه خدمت خبر داد و گفت: در مدت زمان یک هفته ۲۱ کیلومتر از معابر مورد رنگ آمیزی محوری قرار گرفته است.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از خبرگزاری مهر، حمیدرضا حاجوی از رنگ‌آمیزی محوری ۲۱ کیلومتر از معابر در قالب طرح راه خدمت خبر داد و گفت: این عملیات در معابری که خطوط محوری از بین رفته و هچنین معابری که به تازگی مورد عملیات آسفالت‌ ریزی قرار گرفته به اجرا درآمده است.

شهردار منطقه ۲۲ خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه حجم وسیعی از محورهای بزرگراهی در منطقه ۲۲ قرار دارد؛ رنگ آمیزی محور بلوارهای اصلی در دستور کار قرار گرفته است؛ همچنین در طرح راه خدمت رنگ آمیزی ۱۵ ایستگاه اتوبوس به اجرا درآمده است.

سیدفرهاد خدابخشی عنوان کرد: صد و ۶۵ مترطول بلوک عابرپیاده نیز مورد اجرای طرح رنگ آمیزی قرار گرفته است، همچنین باتوجه به اینکه حجم تردد خودرو در هنگام بامداد کاهش می‌یابد عملیات رنگ آمیزی محوری معابر در این زمان به اجرا در می‌آید.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک منطقه ۲۲ ادامه داد: در طرح راه خدمت بخش قابل توجهی از تابلوهای راهنمای مسیر مورد مرمت و نوسازی قرار گرفته است؛ همچنین بخشی از گاردریل‌های حاشیه بزرگراه‌ها از جمله بزرگراه شهید همدانی، شهید خرازی و آزادگان ایمن‌سازی شده است.

عملیات رنگ آمیزی خطوط محوری بزرگراه‌های منطقه ۲۲ طی ماه‌های گذشته مورد اجرا قرار گرفته است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط