1401/08/25-17:05
مدیرعامل سازمان آتش نشانی تهران:

کمبود نیروی انسانی در سازمان آتش نشانی و وضعیت معیشت آتش نشانان با جدیت پیگیری می شود

کمبود نیروی انسانی در سازمان آتش نشانی و وضعیت معیشت آتش نشانان با جدیت پیگیری می شود

مدیرعامل سازمان آتش نشانی تهران در جمع آتش نشانان بر پیگیری وضعیت کمبود نیروی انسانی، بهبود وضعیت معیشت، مسکن و رفاه تاکید کرد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از پایگاه خبری ۱۲۵، قدرت الله محمدی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در مدت ۱۵۰ روز از تصدی در سازمان آتش نشانی تهران تصریح کرد: تاکنون مشکلات متعددی در خصوص کمبود نیروی انسانی، معیشت، حقوق و دستمزد، مسکن و امور رفاهی پرسنل در این سازمان مورد شناسایی و بررسی قرار گرفته است.

وی افزود: نیروی انسانی یکی از مهمترین و اصلی ترین ریشه های یک سازمان است و در پیشبرد اهداف عالیه و خدمت رسانی به شهروندان و ایجاد رضایت مندی نقش مهمی را ایفا می کند.

وی با اشاره به کمبود نیروی متخصص و کارآمد بیان کرد: با تلاش همکاران و مدیران برنامه ریزی هایی در خصوص افق آینده سازمان آتش نشانی تهران طرح ریزی شده است و امیدواریم در چند برنامه کوتاه مدت نیروی انسانی، تجهیزات، خودروهای عملیاتی جایگاه مناسبی پیدا کند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی تهران افزود: خوشبختانه تا کنون موفق شدیم در پی ارتباطات موثر با شهرداری تهران، سه بار افزایش حقوق پرسنل را در فیش حقوقی لحاظ کنیم و با طرح های پیش بینی شده بتوانیم رضایت مندی و آرامش خاطر پرسنل خدوم آتش نشانی را جلب نماییم.

وی گفت: طرح جامع خدمات رفاهی شامل مسکن، معیشت و امکانات رفاهی و تفریحی در یک برنامه سه ساله پیش بینی شده است و تلاش خود را به کار خواهیم بست تا بعد از سه سال، نیروهای تلاشگر آتش نشانی خانه دار شوند و از مستاجری به مالک تبدیل شوند.

محمدی با بیان اقدامات لازم برای جبران کسری نیروی انسانی تاکید کرد: طرح جامع نیروی انسانی و اصلاح ساختار شغلی با جدیت در حال پیگیری است و باید هر چه سریع تر این مشکلات مرتفع شود.

وی افزود: طرح جامع تجهیزات و بروزرسانی تجهیزات و ابزارهای تخصصی و خودروهای سازمانی در دستور کار قرار دارد و این طرح باید با محوریت مناطق و مدیران مناطق که مسوول ایمنی و حوزه استحفاظی خود هستند پیگیری شود و یک مدیر منطقه باید ایمنی ساختمان ها و بناهای منطقه خود را عهده دار باشد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط