1401/08/26-21:37
شهردار منطقه ۳ در اولین مانور آماده‌باش ستاد برف‌روبی شهرداری تهران:

فعالیت ۱۲۰۰ نیروی انسانی و تجهیز ۱۱۲ دستگاه خودرو در زمان بارش‌ های فصلی

فعالیت ۱۲۰۰ نیروی انسانی و تجهیز ۱۱۲ دستگاه خودرو در زمان بارش‌ های فصلی

همزمان با نزدیک‌شدن به فصول بارندگی، اکیپ‌های ویژه برف‌روبی منطقه ۳ در مانوری، آمادگی خود را برای حفظ ایمنی معابر اعلام کردند.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۳، مهدی پیرهادی رئیس کمیسیون سلامت، محیط‌زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به کاهش میزان بارش در دو ماه گذشته پایتخت افزود: براساس گزارش ارائه شده شاهد پنج میلی‌متر بارش در این بازه زمانی بوده‌ایم که در چند سال گذشته بی سابقه بوده است و امیدواریم در ماه‌های آینده شاهد بارش های بیشتری باشیم.

حسین نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران با ابراز امیدواری از بارش رحمت الهی گفت: این مانور در راستای آمادگی برای بارش‌ برف و باران در منطقه ۳ تدارک دیده شده، در این راستا شهرداری تهران نیز امکانات لازم در جهت تسهیل‌گری تردد در معابر، بزرگراه‌ها و بوستان‌ها در این ایام را در دستور کار خود قرار داده است.

نظری از بکارگیری ۲۹ هزار نیروی خدمات شهری و فضای سبز در زمان بارش باران و برف در شهر تهران خبر داد.

حمید جوانی شهردار منطقه ۳ به اجرای سناریوی مشخص در زمان بارندگی های فصلی اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به آبگرفتگی معابر و بزرگراه ها هنگام بارش های فصلی در سنوات گذشته، تیم تخصصی، پس از ماه ها بررسی توانست نقاط حساس و آبگیر را شناسایی کرده و با اجرای اقدامات عمرانی درجهت احصای مشکلات و برطرف نمودن آنها اقدام نماید.

در ادامه شهردار منطقه ۳ با اشاره به منابع و امکانات سایت های برف روبی این منطقه افزود: ستاد برف روبی این منطقه با تجهیز ۱۱۲ دستگاه خودروی تخصصی برف روبی و ۱۲۰۰ نفر نیروی انسانی در قالب اکیپ های مختلف تلاش می کنند تا امنیت لازم را در معابر و بزرگراه های منطقه ایجاد نمایند.

مانور برف روبی با هدف آمادگی و هماهنگی نیروهای عملیاتی و تجهیزات و ماشین آلات در فصل بارندگی جهت تسهیل تردد شهروندان با حضور پیرهادی عضو شورای اسلامی شهر تهران، نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، جوانی شهردار منطقه ۳، مختاری مدیر عامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهرداری تهران، محمدی مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران، سرهنگ بهرام آبادی معاون هماهنگ کننده پلیس راهور پایتخت، فتاحیان مدیر عامل شرکت شهربان و حریم بان شهرداری تهران و جعفری مدیر کل خدمات شهری شهرداری تهران برگزار شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط