1401/08/28-20:36

پیشرفت ۷۰ درصدی تصفیه‌خانه میدان مرکزی میوه و تره‌بار منطقه ۱۹ با تکمیل ساختمان بلوئر

پیشرفت ۷۰ درصدی تصفیه‌خانه میدان مرکزی میوه و تره‌بار منطقه ۱۹ با تکمیل ساختمان بلوئر

تورج فرهادی با اشاره به تکمیل ساختمان بلوئر گفت: عملیات احداث تصفیه خانه میدان مرکزی میوه و تره‌بار در منطقه ۱۹ به پیشرفت ۷۰ درصدی رسید.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهردای منطقه ۱۹، شهردار منطقه در خصوص عملیات احداث این تصفیه خانه افزود: این تصفیه خانه که ظرفیت ۲ تا ۳ هزار مترمکعب پساب در شبانه روز را دارد و بهره برداری آن گام بسیار مهمی در راستای کاهش آلودگی های زیست محیطی محسوب می شود در حال حاضر عملیات عمرانی آن در مرحله نصب دیفیوزر قرار دارد.

به گفته شهردار منطقه با توجه به ورود ۲ هزار مترمکعب پساب و فاضلاب میدان میوه و تره بار به کانال بهشتی، با بهره برداری از این تصفیه خانه ضمن جلوگیری از آلودگی‌های زیست محیطی، می‌توان از آب تصفیه شده برای آبیاری فضاهای سبز و زمین‌های کشاورزی استفاده کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: عملیات عمرانی تکمیل تصفیه خانه میدان مرکزی میوه و تره بار در ۱۰ هزار مترمربع پس از تحویل از سوی سازمان میدان میوه و تره بار آغاز شده است.

فرهادی در خصوص سایر پروژه های معاونت فنی و عمرانی به عملیات بهسازی شهر ورزش بوستان بزرگ ولایت اشاره کرد و افزود: در این پروژه عملیات بتن Rcc غلتکی به مساحت ۱۵۰۰ مترمربع و پخش تراشه آسفالت به میزان ۵ هزار مترمربع به منظور بهره برداری از پارکینگ انجام شده است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط