1401/09/02-12:16
تا پایان سال ۱۴۰۱ به بهره‌‌برداری خواهد رسید:

اجرای ۳۰ طرح توسعه محله‌ای در سطح منطقه ۱۲

اجرای ۳۰ طرح توسعه محله‌ای در سطح منطقه ۱۲

شهردار منطقه ۱۲ گفت: تا پایان سال ۱۴۰۱ حدود ۳۰ پروژه در قالب پروژه‌های توسعه محله‌ای عمرانی در منطقه ۱۲ به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، امیر یزدی، شهردار منطقه با بیان این مطلب که هم‌اکنون ۳ پروژه توسعه محله‌ای به طور کامل در این منطقه به پایان رسیده و ۱۰ پروژه در حال انجام است، گفت: حدود ۱۰‌ پروژه دیگر از این دست پروژه‌ها در مرحله آغازین است و دیگر پروژه‌های توسعه‌محله‌ای تعریف‌شده نیز در مرحله ارزیابی‌های اولیه قرار دارد که به‌زودی عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد.

یزدی افزود: ساماندهی معابر، اجرای عملیات آسفالت مکانیزه، عملیات مرمت و بازسازی یا احداث سرویس‌های بهداشتی، عملیات لکه‌گیری و مرمت آسفالت، ساماندهی و رفع خطر ساختمان‌های اداری و تجاری مربوط به منطقه، مرمت انهار و جداول، پیاده‌روسازی و مناسب‌سازی مسیرهای دسترسی برای سهولت در تردد معلولین، عملیات بازسازی معابر بوستان‌ها و ساماندهی سقف‌های بازار بزرگ تهران از جمله فعالیت‌های درنظر‌گرفته‌شده با هدف توسعه محلات در نواحی ۶گانه سطح منطقه به شمار می‌روند.

وی در مورد ساماندهی معابر منطقه نیز توضیح داد: تا کنون عملیات آسفالت مکانیزه به این منظور در خیابان‌های جمهوری، مهدوی، احمدی، گوته، مصطفی خمینی، خیام و شوش به پایان رسیده و شهروندان منطقه از آنها بهره‌برداری می‌کنند؛ همچنین این عملیات در خیابان‌های سعدی، فردوسی، شوش و تختی در حال انجام است و به‌زودی در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

شهردار قلب طهران در پایان به عملیات مرمت و بازسازی فضاهای عمومی بهداشتی اشاره کرد و گفت: این عملیات در محله‌های فردوسی و دروازه شمیران به‌ترتیب در نواحی ۱ و ۶ منطقه در حال انجام است و به‌زودی به پایان می‌رسد. 

گفتنی است مرمت و بازسازی فضاهای عمومی بهداشتی در محلات دیگر نیز در دستورکار شهرداری منطقه قرار دارد./ خبر طهرون

نظرات

captcha

اخبار مرتبط