1401/09/03-12:29
در دومین میز خدمت شهرداری منطقه ۱۵ انجام شد؛

رسیدگی به موضوعات شهروندان محله اتابک

رسیدگی به موضوعات شهروندان محله اتابک

میز خدمت شهرداری منطقه ۱۵ در محله اتابک برگزار و شهردار و معاونین منطقه با حضور در مسجد قمر بنی هاشم(ع) به درخواستهای ۴۶ شهروند در حوزه های مختلف شهری رسیدگی کردند.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی منطقه ۱۵، رضا شرفی شهردار منطقه هدف از برپایی میز خدمت در محلات منطقه را ارتقای خدمات رسانی به شهروندان و شناسایی و رسیدگی به مشکلات محله در دیدار با معتمدان و شهروندان یاد کرد و گفت: در دومین برنامه میز خدمت؛ در جمع شهروندان محله اتابک هستیم تا ضمن شنيدن مشکلات آنها در حوزه های مختلف شهری بتواينم به درخواستهای مردم رسيدگی کنيم.

بنابراین گزارش، در ابتدای اين جلسه حجت الاسلام  مودبی امام جماعت مسجد قمر بنی هاشم(ع) از برپایی برنامه میز خدمت شهردار منطقه و رسیدگی به امور محلات تشکر کرد و افزود: حضور در بین شهروندان، شنیدن صحبتهای آنان و تلاش برای رفع مشکلات کار ارزشمندی است.

در ادامه اين جلسه شهردار، معاونين و مديران منطقه در ميز خدمت برپا شده و ديدار چهره به چهره با شهروندان، پاسخگوی ۴۶ نفر از شهروندان با موضوعات شهرسازی، املاک، خدمات شهری، ترافيک و امور مربوط به ناحيه بودند.

این گزارش حاکیست، تعیین تکلیف ملک در طرح، عرض کم معابر در بافت فرسوده، تثبیت و توسعه تجاری، جواز ساخت و پایان کار، زمین های بی دفاع شهری و آسیب های اجتماعی، رسیدگی به وضعیت روشنایی و نظافت، کمبود بوستان و فضای سبز، کمبود مخازن زباله، رسیدگی به وضعیت تابلوهای ترافیکی و... از جمله مواردی بود که در این ديدار مطرح و مورد رسیدگی قرار گرفت.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط