1401/09/05-13:54
چمران در حاشیه آیین شنبه های امید و افتخار شهرداری:

پروژه های غیر هم سطح برای رفع معضلات ترافیکی موثر خواهد بود

پروژه های غیر هم سطح برای رفع معضلات ترافیکی موثر خواهد بود

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه پروژه‌های غیر هم سطح برای رفع ترافیک مفید است، اظهار داشت: لزوما برای رفع معظل ترافیک نباید پروژه‌های بزرگ مقیاس تعریف کنیم و می‌توان با اصلاح هندسی در شریان‌های شهری این موضوع مهم را مرتفع کنیم.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، آیین بهره برداری از تقاطع غیر هم‌سطح بزرگراه شهید باقری با فرجام با حضور مهدی چمران رئیس شورا، زاکانی شهردار تهران، ابوالفضل عمویی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، سردار محمد حسین حمیدی رئیس پلیس راهور تهران بزرگ، عباس شعبانی معاون فنی عمرانی شهردارتهران و علی اصغر کمالی زاده شهردار منطقه ۴ برگزار شد.

مهدی چمران در جریان افتتاح این پروژه گفت: تهران معضل ترافیکی بسیار شدیدی دارد که می‌توان با اجرای چنین پروژه‌ای در کاهش ترافیک شهر تهران اقدام خوبی داشته باشیم.

وی افزود: تمام تلاش مدیریت شهری این است تا بتوانیم با تمام ابزار های که در دست داریم موضوع ترافیک شهر تهران را به نحو مطلوبی تسهیل کنیم.

رئیس شورا در پایان گفت: امیدواریم این پروژه بتواند برای مردم این محل و منطقه مبارک باشد و بتواند بخشی از معضلات ترافیکی این منطقه را کاهش دهد و رضایتمندی مردم را هم در پی داشته باشد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط