1401/09/05-15:29
همزمان با چهاردهمین شنبه امید و افتخار و با حضور شهردار تهران؛

پروژه های عمرانی منطقه ۴ افتتاح شد

پروژه های عمرانی منطقه ۴ افتتاح شد

شهردار منطقه ۴ در آیین بهره برداری از پروژه های این منطقه که با حضور شهردار تهران برگزار شد، گفت: همزمان با افتتاح تقاطع غیر همسطح شهید باقری - فرجام که به نام پل شهید محسن سیفی مزین شده دیگر پروژه های عمرانی شهرداری منطقه ۴ نیز به بهره برداری رسید.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴؛ "علی اصغر کمالی زاده" در آیین بهره برداری از پروژه های این منطقه گفت: ده پروژه عمرانی اولویت دار با تلاش همکاران ساعی و با هدف گسترش آبادانی این منطقه افتتاح و در اختیار شهروندان قرار گرفت.

او با بیان اینکه تقاطع غیرهمسطح شهید باقری – فرجام با اجرای سازه ای کم نظیر اقدامی بزرگ در جهت جلب رضایت شهروندان است، افزود: با بهره‌برداری از این تقاطع سواره‌رو بخشی از بار ترافیک بزرگراه شهید باقری کاسته و شاهد روان‌سازی ترافیک این معبر پرتردد خواهیم بود.

شهردار منطقه ۴ با اشاره به دیگر پروژه های افتتاح شده این منطقه گفت: احداث و بهره برداری از ۴ مخزن بتنی جهت ذخیره آب خام در ۴ نقطه منطقه با ظرفیت ۶۲۰۰ مترمکعب و یک منبع ذخیره آب ژئوممبران نیز با ظرفیت ۲۵۰۰۰ مترمکعب در اراضی تلو گامی بزرگ در جهت تامین و ذخیره آب شرب به شمار می آید.

کمالی زاده در ادامه از احداث و بهره برداری دو زمین چمن مصنوعی در محلات کم برخوردار این منطقه در راستای افزایش سرانه ورزشی منطقه خبر داد.

در ادامه شهردار منطقه ۴ خاطر نشان کرد: دو محله گلشن و شمیران نو که سالها با معضل ترافیک و سدمعبر روبرو بود با احداث ۲/۵ کیلومتر رفیوژ میانی از بار ترافیک این محلات کاسته شد.

او گفت:  همچنین تعریض و احداث فاز یک از دسترسی های خیابان چمن آرا در محله حکیمیه از دیگر پروژه های شاخص این منطقه می باشد که به لطف خدا و تلاش خدمت گزاران افتتاح و به بهره برداری رسید.

گفتنی است آیین بهره برداری از پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید باقری- خیابان فرجام با حضور چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران، عمویی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، زاکانی شهردار تهران، شعبانی معاون فنی و عمران شهرداری تهران و کمالی زاده شهردار منطقه ۴ برگزار شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط