1401/09/05-20:23
در جلسه هم اندیشی بررسی مشکلات موجود در حریم منطقه ۱۹ مطرح شد؛

ضرورت تشکیل کمیته فنی صیانت از حریم به عنوان ذخیره آتی توسعه شهر تهران

ضرورت تشکیل کمیته فنی صیانت از حریم به عنوان ذخیره آتی توسعه شهر تهران

جلسه هم اندیشی بررسی مشکلات موجود در حریم منطقه ۱۹ با حضور شهردار منطقه، بخشدار شهر آفتاب، معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی، نماینده آستان حرم مطهر، نماینده جهاد کشاورزی، شهرداران نواحی چهار و پنج، رؤسای کلانتری ۱۵۲ خانی آباد نو و ۱۵۵ نعمت آباد برگزار و بر ضرورت تشکیل کمیته فنی صیانت از حریم به عنوان ذخیره آتی توسعه شهر تهران تأکید شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی شهردار منطقه ضمن قدردانی از مشارکت دستگاه ها و ذی‌نفعان در حل و فصل مشکلات ناشی از حریم افزود: ما در مباحث مربوط به حریم نیاز به هماهنگی فی ما بین برای مدیریت و یکپارچگی هرچه بیشتر داریم و هر قدر فاصله و ناهماهنگی بیشتر باشد فرصت برای سودجویان فراهم خواهد شد.

این مسئول با اشاره به ضرورت تشکیل کمیته فنی صیانت از حریم در این منطقه به عنوان ذخیره آتی توسعه شهر تهران گفت: با توجه به ازدیاد قوانین در حل و فصل مشکلات و معضلات حریم پیشگام و الزامات و پیش ساخت ها را فراهم کنیم.

او ادامه داد: با تصمیمات جدی در کمیته فنی و هماهنگی با نمایده اداره کل حریم از تداخلات کاسته خواهد شد و تصمیمات و مدیریت واحد ایجاد می شود.

شهردار منطقه شهر آفتاب و شهر فرودگاهی را ظرفیتی برای پایتخت و به عنوان یک فرصت از آن یاد کرد و خواستار بررسی این ظرفیت ها در کمیته فنی صیانت از حریم منطقه شد.

حسین مطلبی نژاد بخشدار شهر آفتاب در ادامه از تعامل خوب با شهرداری، اداره کل حریم و جهاد کشاورزی یاد کرد و گفت: با هم افزایی و یکپارچگی ما بین این دستگاه ها مانع ساخت و ساز غیر مجاز در شهر آفتاب خواهیم شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط