1401/09/07-14:27

ایمنی ساختمان های مهم و بلندمرتبه منطقه ۱۹ پایش می شود

 ایمنی ساختمان های مهم و بلندمرتبه منطقه ۱۹ پایش می شود

شهردار منطقه ۱۹ گفت: با هدف رفع خطر و رعایت HSE ایمنی ساختمان های مهم و بلندمرتبه منطقه ۱۹ پایش می شود.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی با اشاره به ضرورت ارزیابی ایمنی ساختمان های مهم و بلندمرتبه افزود: به همین منظور تیم های ارزیابی از وزارت راه و شهرسازی، معاونت شهرسازی و معماری، HSE و بحران به صورت مشترک فعالیت خود را دو روز در هفته طی چک لیست تهیه شده در نواحی پنجگانه برای بازدید از این ساختمان‌ها آغاز کرده اند.

او ادامه داد: در دستورالعمل تشکیل این کارگروه برای پایش ایمنی ساختمان‌های مهم و بلندمرتبه وضعیت ایمنی و استحکام بنا در برابر آتش سوزی، فرونشست، زلزله و سایر بلایای طبیعی بررسی و در صورت شناسایی موارد نا ایمن مالک ملزم به اجرای اقدامات برای تامین ایمنی ساختمان خواهد شد.

فرهادی با اشاره به شناسایی چندین ساختمان ناایمن طی اجرای این طرح بیان طرح کرد: در هفته نخست  این بازرسي ها ساختمان پاساژ زنجانی، انبار ۸۸، تالار پذيرايی طوبي و مجتمع دانشگاهی شاهد از لحاظ ايمنی برق، حريق، سازه های اتصالات گازی، شرايط بهداشتی و ساير موارد مورد ارزيابی قرارگرفتند.

این مسئول شناسایی ساختمان های ناایمن، تهیه چک لیست با موضوع بررسی وضعیت سلامت، ایمنی و محیط زیست HSE و استحکام ساختمان در برابر زلزله و فروریزش، آتش سوزی و جمع آوری اطلاعات و مستندات و ارسال به ستاد مدیریت بحران شهر تهران را فرآیند اجرایی طرح عنوان کرد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط