1401/09/08-15:01

پیشرفت ۴۰ درصدی کلانتری اتابک در منطقه ۱۵

پیشرفت ۴۰ درصدی کلانتری اتابک در منطقه ۱۵

شهردار منطقه ۱۵ از پیشرفت ۴۰ درصدی احداث کلانتری اتابک در باب الرضا شهر تهران در محله قدیمی اتابک خبر داد.

 به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، رضا شرفی با اشاره به پیشرفت ۴۰ درصدی احداث کلانتری اتابک گفت: این پروژه به همت معاونت فنی و عمران منطقه در زمینی به مساحت ۱۱۰۰ مترمربع و زیربنای تقریبی ۲۳۰۰ مترمربع در هفت طبقه با اسکلت فلزی طراحی و در حال احداث است.

او با اشاره به اینکه فاز نخست این پروژه شامل مراحل گود برداری، اجرای سازه نگهبان، بتن ریزی و اجرای اسکلت و فونداسیون انجام شد افزود: فاز دوم نیز شامل مرحله اجرای عملیات تیرریزی سقف، سفت کاری و نازک کاری پس از انتخاب پیمانکار به زودی آغاز می شود.

شرفی اضافه کرد: این کلانتری با توجه به ضرورت افزایش امنیت در محله قدیمی اتابک و درخواست معتمدین محل، نخبگان محلی و برای آنکه پلیس بتواند خدمات سریعتری در محله های اتابک، مینابی و هاشم آباد، را داشته باشد؛ در دستورکار قرار گرفت و سال گذشته کلنگ احداث این مجموعه با حضور سردار هداوند جانشین فرمانده پلیس تهران، دکتر پیرهادی رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر و جناب باباگل زاده دادستان ناحیه ۴ شهید محلاتی به زمین زده شد.

شهردار منطقه ۱۵ در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم با احداث هشتمین کلانتری ارتقای امنیت قدیمی ترین محله منطقه ۱۵ را شاهد باشیم.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط