1401/09/08-15:13
با حضور عضو شورای اسلامی شهر تهران در منطقه۱۳ انجام شد:

تکریم آیت الله حمیدی امام جماعت مسجد انصارالحسین (ع) با سابقه بیش‌ از ۵۰ سال فعالیت

تکریم آیت الله حمیدی امام جماعت مسجد انصارالحسین (ع) با سابقه بیش‌ از ۵۰ سال فعالیت

مهدی بابایی عضو شورای اسلامی شهر تهران با همراهی محمد هادی علی احمدی شهردار منطقه ۱۳ در منزل آیت الله حمیدی امام جماعت مسجد انصارالحسین(ع) و پدر شهید محمد رضا حمیدی حضور یافتند و با اهدای لوح تقدیر از خدمات ارزنده ایشان تجلیل و یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، آیت الله حمیدی مولف چند کتاب و مدرس سطح عالی اخلاق و دروس خارج فقه از جمله ائمه جماعات در سطح تهران است که سابقه بیش از ۵۰ سال امام جماعت در یک مسجد را دارد و ایشان به عنوان نماینده دوره های اول و دوم مجلس شورای اسلامی، نخستین مدیر حوزه علمیه تهران، استاد درس خارج فقه و اصول فعالیت داشتند.

آیت الله حمیدی در این دیدار ضمن ارائه توصیه و رهنمو های لازم در زمینه مسائل شهروندی گفت: مسجد انصارالحسین(ع) در سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز همواره محل تجمع نیروهای انقلابی، ولایی و بسیجی بوده است.

این استاد درس خارج فقه و اصول حوزه علمیه گفت: رویکرد ما در این مسجد، حرکت در مسیر نهضت امام خمینی(ره) و تلاش برای عملیاتی شدن فرمایشات مقام معظم رهبری و سربلندی نظام جمهوری اسلامی است.

مهدی بابائی، عضو شورای اسلامی شهر تهران با تشکر از برگزاری این برنامه ها که باعث آشنایی با چنین علما و چهره های نورانی می شود خاطر نشان کرد: تجلیل و تکریم از کسانی که در مسیر تحقق زیبایی ها کوشش کرده اند، و زیبایی علم، تقوا و ایمان را در وجود خود محقق کردند، را باید مورد توجه قرار دهیم.

محمد هادی علی‌احمدی، شهردار منطقه۱۳ در این دیدار با برشمردن ویژگی های اخلاقی آیت الله حمیدی گفت: رفتار الهی و انسانی، تقوا و زهد ایشان الگو است.

شهردار منطقه۱۳ با بیان اینکه همیشه باید نام، یاد، اخلاق و سیره علمای بزرگوار را تکریم کنیم، گفت: آیت الله سید هاشم حمیدی همدانی افزون بر تدریس و تألیف در زمینه تبلیغ نیز اقدامات بسیار ارزنده ای داشته است. این عالم متقی، روحانی مردمی و خدوم، فرزندش را طوری تربیت کرد که در دوران جنگ داوطلبانه در جبهه و به شهادت رسید.

او درباره نقش آیت الله حمیدی در موفقیت های راهبردی مسجد انصارالحسین خاطر نشان کرد: آیت الله حمیدی با صبر، حوصله، درایت و تدبیری مثال زدنی، مسجد انصارالحسین(ع) را مدیریت می کنند و همواره در خدمت رسانی به شهروندان پیشگام بودند.

این دیدار در ادمه سلسله ملاقات های شهردار منطقه۱۳ با خانواده های معظم شهدا توسط اداره ایثارگران معاونت برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی منطقه ۱۳ تدارک دیده شد و رئیس بنیاد شهید و تعدادی از معاونان و مدیران منطقه در این مراسم حضور داشتند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط