1401/09/08-21:53

بزرگراه های امام علی(ع) و شهید نجفی رستگار به هم متصل شدند

بزرگراه های امام علی(ع) و شهید نجفی رستگار به هم متصل شدند

معاون فنی و عمران منطقه ۱۵ از اتصال تقاطع بزرگراه های امام علی(ع) و شهید نجفی رستگار با احداث رمپ و لوپ در این شریان های ارتباطی خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، علی روحانی گفت: این مسیر دسترسی پس از گذشت سه سال از بهره برداری بزرگراه شهيد نجفی رستگار با هدف تکمیل نواقص کندرو بزرگراه شهید نجفی رستگار، رفع گره ترافیکی محله مشیریه و همچنین کوتاه نمودن زمان سفر برای رانندگان وسایل نقلیه سبک و سنگین، احداث شد.

به گفته معاون فنی و عمران منطقه؛ در این راستا عملیات احداث مسیرهای دسترسی بزرگراه امام علی(ع) شمال به جنوب به بزرگراه شهید نجفی رستگار شرق به غرب و بزرگراه آزادگان و همچنین دسترسی محله مشیریه به بزرگراه امام علی(ع) جنوب و بزرگراه آزادگان و بزرگراه شهید نجفی رستگار به همت سازمان مهندسی و عمران شهرتهران انجام و به زودی به بهره برداری می رسد.

روحانی با اشاره به توزیع متناسب بار ترافیکی در این محدوده افزود: برای تکمیل گردش های ترافیکی تقاطع فوق، بیش از ۲۶۵۰ متر مسیر کندرو در بزرگراه شهید نجفی رستگار، یک رمپ ۳۲۰ متری و یک لوپ با همین طول احداث شده است.

او ادامه داد: در این پروژه بیش از ۳ کیلومتر جدول بندی، حدود ۳۸۷۰ تن بتن غلتکی و ۸۰۰ تن آسفالت از آغاز عملیات اجرایی، پخش شده است.

نظرات

captcha
  • ناشناس 29 آذر

    با سلام شهرداری داره خوب کار میکنه ولی متاسفانه رسانه نداره لطفا از این کارهاتون کلیپ دئرست کنید شبکه اجتماعی رو پر کنید الان شما این همه کار مند دارید اونها هم پخش کنند این کلیپ ها رو ببینید چقدر تبلیغ میشه براتون برید به سمت کلیپ سازی از کارها تون مثل شهرداری کابل افغانستان الان کسی دیگه مطلب نمیخونه تو سایت ها برید سراغ کلیپ برای کوشی ها

اخبار مرتبط