1401/09/09-14:05

روز جهانی یادبود سوانح رانندگی در منطقه ۷ برگزار شد

روز جهانی یادبود سوانح رانندگی در منطقه ۷ برگزار شد

مراسم روز جهانی یادبود سوانح رانندگی با حضور دانش آموزان در ساختمان ستادی شهرداری منطقه ۷ برگزار شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، حسین حقی معاون حمل‌ونقل و ترافیک منطقه گفت: همزمان با روز جهانی یادمان قربانیان سوانح رانندگی، در اقدامی نمادین یک نهال به نام یکی از درگذشتگان سانحه در منطقه۷ با حضور مادر گرامی ایشان و جمعی از معاونین و روسای ادارات در محوطه شهرک اموزش ترافیک کاشته شد.

وی ادامه داد: همچنین مراسم ویژه ای در سالن اجتماعات منطقه با حضور کارکنان معاونت حمل و نقل و ترافیک، پلیس راهور، خانواده جانباختگان حادثه رانندگی و جمعی از دانش آموزان مدرسه دخترانه رضا نیکرو برگزار شد.

معاون شهردار منطقه ۷ بیان کرد: مهمترین راهکار در کاهش بروز حوادث رانندگی، آموزش و فرهنگ سازی در بین شهروندان بویژه در میان کودکان و نوجوانان است و این آموزش ها باید از سنین کودکی انجام گیرد.

رئیس پلیس راهور منطقه در این مراسم ویژه اظهار کرد: مهم ترین اصل در کاهش حوادث ترافیکی، رعایت قوانین و مقرات از سوی شهروندان است که امیدواریم با آموزش اصول و قوانین ترافیکی به کودکان و نوجوانان شاهد کاهش این حوادث باشیم.

وی تصادفات ناشی از حوادث ترافیکی را دومین عامل مرگ و میر در ایران دانست و گفت: متاسفانه آمار مرگ و میر ناشی از تصادفات ترافیکی روزانه ۵۰ نفردر سطح کشور می باشد.

وی در ادامه بر رعایت اصول و قوانین ترافیکی از سوی شهروندان تاکید کرد.

در پایان این مراسم، نمایش ترافیکی توسط تعدادی از دانش آموزان برگزار شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط