1401/09/09-19:07
به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار انجام شد:

تجلیل از پرچمداران نظام سلامت در منطقه ۱۳

تجلیل از پرچمداران نظام سلامت در منطقه ۱۳

شهردار منطقه ۱۳ از اجرای ویژه برنامه های گرامیداشت زادروز حضرت زینب‌کبری(س) و روز پرستار در این منطقه خبر داد و گفت: طی مراسمی، پرستاران نمونه بیمارستان لواسانی تجلیل شدند.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه حضرت زینب(س) را الگویی برای استقامت و آزادگی دانست که با پرستاری از ایتام و مجروحان کربلا درس صبر در تحمل سختی ها را به همگان اموختند.

او ادامه داد: هیچ كلامی نمی تواند عمق تلاش های كادر پرتوان پرستاری را شرح دهد چرا كه هر آنچه در این مسیر اتفاق می افتد حاصل عشق به خدمت و كوشش برای صحت بیمار است.

او افزود: بخش های مختلف نظام سلامت همانند زنجیره ای به هم پیوسته برای ارائه خدمات هر چه بهتر و مطلوب تر به جامعه تلاش می كنند و در این میان پرستاران از مهمترین حلقه های این زنجیره محسوب می شوند.

شهردار منطقه ۱۳ با بیان اینکه همواره ملت ایران، قدردان زحمت پرستاران است، اظهار داشت: پرستاری یک شغل پردردسر، استرس زا و حساس دارند که روزهای کرونایی این دو سال گذشته نشان داد علاوه بر همه خصوصیت‌های یاد شده گاهی باید از جان خود، از خانواده خود و از وابستگی‌هایی که همه مردم دارند بگذرند و ایثارگر باشند.

محمد هادی علی احمدی ادامه داد: مراسم تقدیر از پرستاران به مناسبت میلاد خجسته حضرت زینب(س) در بیمارستان شهید لواسانی با حضور دکتر جلالیان رئیس بیمارستان، سیامک اشعریون بازیگر سینما و تلویزیون و پرستاران و پرسنل این بیمارستاران توسط اداره سلامت همراه با اجرای برنامه های مفرح و شاد برگزار و از زحمات نه ماهه پرستاران این بیمارستان با اهدای لوح و گل تقدیر شد.

او، دیدار با خانواده شهدای مدافع سلامت را از دیگر برنامه های منطقه به مناسبت روز پرستار برشمرد و خاطر نشان کرد: در روز پرستار فرصت را غیمت شمردیم تا بار دیگر یادی کنیم از شهید مدافع سلامت که تا آخرین لحاظ از عمر با برکت خود دست از خدمت بر نداشتند تا در این راه جان را به جان آفرین تقدیم کردند.

شهردار منطقه۱۳ خاطر نشان کرد: تقدیر از پرستاران پیشکسوت منطقه و دبیران کانون اجتماع محور که در حرفه پرستاری مشغول به کار هستند، بخش دیگر برنامه های منطقه ۱۳ است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط