1401/09/09-19:14
همزمان با پانزدهمین شنبه «امیدوافتخار» صورت می پذیرد؛

بهره برداری از بوستان "باغ سبزی" در محدوده منطقه ۱۷

بهره برداری از بوستان "باغ سبزی" در محدوده منطقه ۱۷

شنبه دوازدهم آذرماه سال ۱۴۰۱، پروژه احداث بوستان "باغ سبزی" که به همت سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران اجرا و آماده بهره برداری شده است، طی مراسمی با حضور "علیرضا زاکانی" شهردار تهران افتتاح خواهد شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، "عباس شعبانی" معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران ضمن اعلام خبر فوق افزود: بوستان باغ سبزی که در قالب تفاهمنامه سازمان عمرانی مناطق و سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران به مرحله اجرا رسیده، در محله بهاران منطقه ۱۷ واقع است و مساحت آن به ۱۴ هزار مترمربع می رسد.

وی امکانات این بوستان را شامل ایستگاه تندرستی، زمین بازی کودکان، ۲ آبنما که با یک آبراه به یکدیگر متصل شده اند و مسیر بساوایی جهت رفاه حال شهروندان کم توان دانست و یادآور شد: بهره برداری از بوستان "باغ سبزی" تاثیر نسبتا قابل توجهی در ارتقای سرانه فضای سبز و فضاهای ورزشی منطقه ۱۷ خواهد داشت.

به گفته معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، عملیات اجرایی بوستان باغ سبزی در اواخر خرداد ماه سال جاری آغاز شد و طی یک برنامه زمانبندی ۵ ماهه به سرانجام رسید.

گفتنی است در اواسط شهریور ماه گذشته نیز پروژه ۱۶ هکتاری بوستان ایرانیان واقع در محله خلازیر منطقه ۱۹ توسط سازمان عمرانی مناطق تکمیل و تحویل شهروندان شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط