1401/09/10-12:41
شهردار منطقه ۱۲ در جلسه با اتحادیه صنف فرشبافان:

طرح ضربتی ۴۰ هزار تن آسفالت تا پایان سال ۱۴۰۱ در منطقه ۱۲

طرح ضربتی ۴۰ هزار تن آسفالت تا پایان سال ۱۴۰۱ در منطقه ۱۲

شهردار منطقه ۱۲ در جلسه با اتحادیه صنف فرشبافان با بیان این مطلب که از ابتدای سال تا کنون (۸ ماه گذشته)، ۲۰هزار تن آسفالت برای مرمت معابر سطح منطقه به کار رفته، از اجرای طرح ضربتی ۴۰هزار تن آسفالت تا پایان سال ۱۴۰۱ (۴ ماه پیش رو) در معابر باقی‌مانده این محدوده خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، امیر یزدی، شهردار منطقه ۱۲ طی نشستی با اعضای اتحادیه صنف فرشبافان که در سالن جلسات شهرداری ناحیه ۳ این منطقه برگزار شد، با اشاره به طرح هفتگی «یک‌شنبه‌های بازاری» از اجرای منظم این طرح در شهرداری ناحیه ۳ این منطقه به صورت هفتگی سخن گفت.

یزدی در‌این‌باره تشریح کرد: به دلیل اهمیت موضوعات بازار تهران، مقرر شده یک‌شنبه هر هفته، رأس ساعت ۱۰ صبح در ساختمان شهرداری ناحیه ۳ حاضر شویم و به دیدار و گفت‌وگوی رودررو با کسبه و ساکنان بازار تهران بپردازیم. در ادامه همچنین نخست جلسه‌ای با اعضای اتحادیه یک صنف خواهیم داشت و پس از آن هم جلسه‌ای کلی با رؤسای همه اصناف برگزار خواهد شد.

وی سپس با اشاره به موضوعات بازار بیان کرد: از مهم‌ترین موضوعات ما در بازار تهران، مرمت معابر بازار است که به این منظور به طور کلی از ابتدای سال تاکنون، یعنی طی ۸ ماه نخست سال، ۲۰ هزار تن آسفالت در سطح منطقه انجام شده؛ اما بنا داریم طی طرحی ضربتی در ۴ ماه باقی‌مانده سال، ۴۰ هزار تن آسفالت برای بقیه معابر به کار ببریم تا مرمت کامل این معابر را شاهد باشیم.

شهردار قلب طهران همچنین با بیان این مطلب که فرش به‌ویژه فرش دستباف، بخشی از هویت کشور ایران است، گفت: اگر اتحادیه، طرح‌های خود را در مورد بازارچه اختصاصی فرش به شهرداری منطقه ۱۲ ارائه کند، ما از آن استقبال خواهیم کرد؛ به‌طور کلی شهرداری منطقه در اینجا مساعدت‌های خود را در مورد ایجاد هر نمایشگاه یا بازارچه‌ای برای فرش اعلام می‌دارد.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه روشنایی در شب ایجاد امنیت می‌کند، ادامه داد: ایجاد رفیوژ میانی خیابان ۱۷ شهریور و به‌کاربردن روشنایی در این رفیوژ که از پروژه‌های عمرانی و ترافیکی ماه‌های اخیر شهرداری منطقه ۱۲ بود، به کاهش آسیب‌های اجتماعی و افزایش امنیت در این خیابان کمک کرد؛ به همین دلیل افزایش روشنایی در سطح منطقه از جمله برنامه‌های پیش روی این منطقه خواهد بود.

بازسازی خیابان مولوی با اقداماتی نظیر جمع‌آوری آب‌های سطحی در این خیابان و ساماندهی خط ویژه در آن، طرح‌هایی برای باراندازی در خیابان خیام، بررسی موضوع املاک فرسوده، صدور پروانه و صدور مجوز برای تعمیرات اساسی و غیراساسی و جمع‌آوری ساختمان قدیمی کفش ملی در میدان قیام که به گفته یزدی، وضعیت نابه‌هنجاری در آن میدان ایجاد کرده، از دیگر موضوعات طرح‌شده توسط شهردار منطقه ۱۲ در این جلسه بود./خبر طهرون

نظرات

captcha

اخبار مرتبط