1401/09/11-18:22

تقدیر سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از شهرداری منطقه ۱۹

تقدیر سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از شهرداری منطقه ۱۹

شهرداری منطقه ۱۹ در راستای اجرای اقدامات موثر و قانونی در مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز در محله خلازیر از سوی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، محسن مسلم خانی مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایت سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور طی ارسال نامه ای به معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران به اقدامات ارزنده شهرداری منطقه ۱۹ برای مقابله با ساخت و سازهای غیر قانونی اشاره کرد در متن این پیام آمده است؛ با عنایت به اقدام موثر،تلاش های ارزشمند و زحمات مدیریت شهرداری منطقه ۱۹ و کارکنان در پرونده ساخت و سازهای غیرمجاز اخیر در محله خلازیر و برخورد قانونی با تخلفات حادث شده که در نهایت منجر به آزاد سازی حدود ۷۵ هکتار از اراضی تصرف شده است؛ مراتب قدردانی و تشکر این سازمان را پذیرا باشید.

براساس این گزارش رفع تخلف از ساخت و سازهای غیر مجاز در محله خلازیر طی چهار مرحله عملیات میدانی وسیع در راستای برخورد با متصرفان، زمین خواران، صیانت از حقوق شهر و بیت المال با دستور ویژه مقام قضایی انجام شد.

این اقدامات به منظور پیشگیری از حوادث ناشی از عدم ایمنی، استحکام و رعایت نکردن اصول معماری و شهرسازی که خطرات جدی برای شهروندان در پی خواهد داشت انجام شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط