1401/09/12-16:55

پایان مناسب سازی ششمین بوستان منطقه هشت برای معلولین

پایان مناسب سازی ششمین بوستان منطقه هشت برای معلولین

با نصب وسایل ورزشی و مرمت دویست پنجاه متر از فضای بوستان گل یاسمن، مناسب‌سازی های شهری ویژه معلولین در منطقه هشت به بیش از ۲۱ هزار متر طول رسید.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸؛ فاطمه تنهایی، شهردار این منطقه با گرامیداشت ۱۲ آذر روز و هفته معلولین از مناسب سازی بوستان گل یاسمن با مساحت تقریبی ۱۱۳۷۶ مترمربع خبر داد و گفت: در ادامه مناسب‌سازی‌های ویژه معلولین، ششمین بوستان منطقه ۸ نیز مناسب سازی شد.

تنهایی افزود: با آغاز مناسب سازی در این بوستان، نصب وسایل ورزشی ویژه استفاده معلولین در ضلع شمال غربی بوستان انجام گرفت و جایگذاری ۴۸ نیمکت که پنج نیمکت ویژه نابیایان و ۴۲ نیمکت ویژه کم‌بینایان است، در فضای پارک انجام و نیمکت‌ها و سطح های زباله با رنگ‌هایی که مناسب کم بینایان است رنگ آمیزی شد.

شهردار منطقه ۸ با اشاره به مجموع مناسب‌سازی‌های انجام شده در سال ۱۴۰۱ ادامه داد: پیش از این حدود بیست هزار و ۸۳۸ متر مناسب سازی در منطقه هشت صورت گرفته بود که از این میان هفده هزار و ۴۳۸ متر مرمتی و مابقی احداثی بوده است.

گفتنی است پیش از این نیز بوستان های خبرنگاران، مهراوران، مهرنام، مدرسان و نسیم برای بهره‌مندی معلولین و توانیابان مناسب سازی شده  و هم‌سطح سازی، ایجاد نوار بساوایی، مناسب سازی گذرگاه های منشعب به ورودی ساختمان‌های ایجاد نوار بساوایی در داخل فضا و بازسازی سرویس بهداشتی معلول از دیگر اقدامات در حوزه مناسب سازی فضاهای شهری در منطقه هشت بوده است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط