1401/09/14-19:42

بهره برداری از بوستان محله‌ای لشگر

بهره برداری از بوستان محله‌ای لشگر

شهردار منطقه هشت از تبدیل یک تعمیرگاه قدیمی به بوستان محله ای در راستای افزایش سرانه فضای سبز و پروژه های توسعه محله ای خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی منطقه هشت شهرداری تهران، فاطمه تنهایی شهردار این منطقه از آغاز ساخت بوستان محله ای لشگر خبر داد وگفت: یکی از تعمیرگاه های قدیمی و فعال محله لشگر سال ۱۴۰۰ تملک و در حال حاضر با هدف افزایش سرانه فضای سبز این زمین به بوستان تبدیل خواهد شد.

به گفته تنهایی سرانه فضای سبز منطقه هشت چهار و دو دهم مترمربع است. این سرانه در محله لشگر به دو متر مربع کاهش می یابد که جزو محلات کم برخوردار تقسیم بندی می شود. محله لشگر ۱۸ هزار نفر جمعیت دارد.

او با اشاره به سیاستگذاری این منطقه برای افزایش تعداد پروژه های توسعه محله ای، تصریح کرد: در همین راستا از هر فضایی که امکان تبدیل شدن به فضاهای سبز و عمومی را داشته باشد، برای ارتقاء سرانه های هفت گانه محلات است، استفاده خواهیم کرد.

شهردار منطقه هشت مساحت زمین تعمیرگاه لشگر را ۵۲۵ مترمربع عنوان و خاطر نشان کرد: در این بوستان علاوه بر زمین بازی، وسایل ورزشی و تفریحی برای سرگرم سازی شهروندان نیز نصب خواهد شد.

تنهایی افزود: این بوستان در حال حاضر در مرحله ساخت است و در سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط