1400/06/24-13:00
تورج فرهادی شهردار منطقه ۶ گفت:

برنامه ویژه پایش کارواش‌های قلب پایتخت در سال جاری اجرایی شد/ دومین کارواش سبز منطقه به سیستم بازچرخانی مجهز شد

برنامه ویژه پایش کارواش‌های قلب پایتخت در سال جاری اجرایی شد/ دومین کارواش سبز منطقه به سیستم بازچرخانی مجهز شد

شهردار منطقه ۶ از اجرای برنامه ویژه پایش و رصد فعالیت کارواش‌های قلب پایتخت از ابتدای سال جاری خبر داد و گفت در سال گذشته به کارواش های متخلف در سطح منطقه، اخطاریه صادر شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۶، فرهادی بر تعامل واحدهای صنفی خدماتی، نسبت به راه‌اندازی سیستم‌های تصفیه و بازچرخانی آب  تاکیدکرد و افزود: یکی از اقداماتی که در اداره محیط زیست منطقه ۶ صورت می‌گیرد، پایش کارواش‌های سطح منطقه است که این برنامه در فواصل مختلف انجام می‌شود اما این موضوع از سال جاری به طور ویژه مورد توجه قرار دارد که موجب تجهیز سیستم تصفیه خانه و بازچرخانی آب در دو کارواش  سطح منطقه گردید.

وی خاطر نشان کرد: این طرح درمحدوده پل فجر - مدرس در دست اجرا است و درصورت اجرای کامل و بهره‌برداری از آن ضمن جمع آوری و بازیافت آبهای سطحی امکان استفاده از آن در چرخه آبیاری فضای سبز نیز فراهم خواهد شد.

شهردار منطقه ۶، با اشاره به پایش سایر مراکز مرتبط با محیط زیست نیز ابراز داشت: پایش بیمارستان‌ها، مراکز درمانی و کارواش‌های سطح منطقه از اقداماتی است که در دستورکار اداره محیط زیست قلب پایتخت قرار دارد و به صورت مستمر و دائمی در حال انجام است و این اداره نسبت به برخورد با تخلفات زیست محیطی از سوی این مراکز اقدامات قانونی خود را انجام خواهد داد.

گفتنی است اولین کارواش سبز مربوط به کارواش مجموعه ارتش به نام آریان واقع در بزرگراه شهید چمران ابتدای خیابان باقرخان و دومین کارواش سبز مربوط به کارواش پایانه و پارک سوار بیهقی واقع در میدان آرژانتین است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط