1401/09/14-23:27

مکانی گرم در روزهای سرد، میزبان همراهان بیمار

مکانی گرم در روزهای سرد، میزبان همراهان بیمار

شهرداری منطقه ۶ با آغاز فصل سرما اقدام به فعال کردن گشت های ویژه روزانه در اطراف بیمارستان های سطح منطقه و هدایت همراهان بیماران دارای مشکل اسکان به همراه سراها کرد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی منطقه ۶، رضا محمدی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: استقرار مجهزترین و تخصصی ترین بیمارستان های کشور در سطح منطقه، باعث تعداد بالای مراجعات از شهرهای مختلف است که گاها به دلیل مشکلات مالی مجبور به اسکان در مجاورت بیمارستان ها می شوند.

شهردار منطقه ۶ ادامه داد: گاهاً همراه بیماران شرایط سخت اسکان را سپری می‌کنند، به منظور ساماندهی این وضعیت به همت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی، اداره آسیب های اجتماعی و همراهی اکیپ اجرایی گشت نواحی ششگانه نسبت به فعال کردن گشت های ویژه ساماندهی همراهان بیمار اطراف بیمارستان امام خمینی(ره)، مرکز طبی کودکان و شریعتی شد که به انتقال همراهان به فضاهای مناسب تر می پردازند.

وی در پایان به تشریح اهداف اجرای طرح پرداخت و گفت: عدم اطلاع همراه بیماران از اسکان رایگان در همراه سراها و اطلاع رسانی برای هدایت ایشان به فضای مناسب از اهداف طرح است.

گفتنی است؛ اطلاع رسانی های لازم به صورت نصب بنر در فضاهای اطراف بیمارستان به عمل آمده تا همراه بیماران با دریافت معرفی‌نامه از مددکاری بیمارستان به این همراه‌سراها مراجعه و اسکان پیدا کنند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط