1401/09/16-13:56
طرح یکشنبه‌های بازار در منطقه ۱۲ ادامه دارد؛

حضور میدانی در بازار برای اجرایی شدن مؤثر مصوبات جلسات

حضور میدانی در بازار برای اجرایی شدن مؤثر مصوبات جلسات

شهردار منطقه ۱۲ حضور میدانی در بازار تهران را برای اجرایی‌شدن مؤثر مصوبات جلسات متعدد پیشین بازار در منطقه دانست و گفت: طرح یکشنبه‌های بازار، برای رسیدگی بهتر به موضوعات بازار به‌طور هفتگی ادامه می‌یابد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، امیر یزدی، شهردار منطقه برای هفته دوم در ساختمان شهرداری ناحیه ۳ این منطقه حاضر شد و با کسبه و شهروندان بازار دیدار و گفت‌وگو کرد.

یزدی در دیدار با رؤسای اتحادیه‌ها و اصناف بازار گفت: به دلیل اهمیت بازار تهران به نظر رسید بهتر است جلسات اختصاصی‌ای که پیش‌تر چندین نوبت با حضور دادستان و فرماندار تهران در شهرداری منطقه برگزار شد، برای اطلاع‌رسانی کامل‌تر به بازاریان و اثربخشی بهتر مصوبات در خود محدوده بازار برگزار شود؛ چراکه اکنون مصوبات خوبی برای حل معضلات بازار داریم که برای اجرایی‌شدن نیاز به اقدامات عملی و مشارکت اصناف، بازاریان و ساکنان محترم بازار دارد.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون دسترسی شهروندان به شهردار و معاونان شهرداری منطقه در طول ایام هفته به‌سهولت رخ می‌دهد، افزود: با اضافه‌کردن دیدارهای مردمی در روزهای یکشنبه که در خدمت شما هستیم، به ملاقات‌های مردمی در روزهای دوشنبه و ملاقات‌ با شهروندان در مساجد، همچنین طرح محله‌به‌محله در روزهای چهارشنبه، بسترهای گفت‌وگو و حل مشکلات مردم در زمینه امور شهری را افزایش داده‌ایم تا بتوانیم به وظیفه خود برای خدمت‌رسانی به شهروندان و اداره امور شهر بهتر عمل کنیم.

شهردار قلب طهران سپس به طرح موضوعات بازار به صورت موردی پرداخت و با اشاره به این مسأله که تردد چرخ‌دستی‌ها و موتورسیکلت‌ها بدون مشارکت مؤثر خود بازاریان ساماندهی نخواهند شد، تأکید کرد: چرخ‌دستی‌ها و موتورها به دلیل آماده‌بودن بستر کار اقتصادی وارد محدوده می‌شوند؛ بنابراین بهترین روش برای ساماندهی آنان، همکاری و تعامل فعال خود بازاریان است؛ چراکه مسلماً منفعت سهولت تردد و جلوگیری از ازدحام و ترافیک در بازار، متوجه خود آنها خواهد بود و شهرداری اگرچه برای این ساماندهی‌ها برنامه‌ریزی دارد، برای رسیدن به بهترین نتیجه، نیازمند این همکاری و تعامل است.

وی از تلاش منطقه برای تخصیص بودجه ویژه و تسهیل قوانین صدور پروانه برای بازسازی بازار سخن گفت و ادامه داد: مشکلات بافت فرسوده در بازار تهران یک‌بار برای همیشه باید حل شود و سعی ما بر این است با جلب نظر شورای اسلامی شهر تهران به این سمت حرکت کنیم.

پیگیری موضوعات برق، آب، فاضلاب، مخابرات و گاز بازار در شورای تأمین استان تهران، رسیدگی به مسأله سد معبر و ایجاد پایگاه اورژانس در بازار از دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه در مورد آنها صحبت شد.

در ادامه این جلسه، یزدی در اتحادیه پارچه‌فروش‌ها حاضر شد و با اعضای این صنف گفت‌وگو کرد. بازدید از زورخانه نیرو شادی و تأکید بر حمایت از ورزش‌های زورخانه‌ای و باستانی از دیگر بخش‌های برنامه‌های شهردار منطقه ۱۲ در این روز بود./ خبر طهرون

نظرات

captcha

اخبار مرتبط