1401/09/17-15:34
در جشن بزرگ توان‌یابان منطقه ۱۴ مطرح شد:

خدمت رسانی کیفی تر با بهره مندی از ظرفیت نخبگان توان‌یاب

خدمت رسانی کیفی تر با بهره مندی از ظرفیت نخبگان توان‌یاب

جشن بزرگ توان‌یابان با حضور مدیرکل سلامت شهرداری تهران، شهردار و مدیران شهری و توانیابان نخبگان توان‌یاب و مادران دارای فرزند معلول در منطقه ۱۴ برگزار شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، ضمن برگزاری مراسم ویژه تجلیل از نخبگان توان‌یاب و مادران دارای فرزند معلول در این منطقه، بر ارائه خدمت رسانی کیفی تر و مورد نیاز اقشار خاص با استفاده از ظرفیت و توانمندی توانیابان تاکید شد.

سالاری پور با اشاره به جمعیت بیش از ۳ هزار نفری توانیابان منطقه ۱۴، گفت: تلاش مدیریت شهری در راستای دستیابی به شهری با الگوی اسلامی و مطلوب همه اقشار است؛ بر این اساس استفاده از دیدگاه، نظریات و توانمندی نخبه‌های محله ای از جمله نخبگان توانیاب برای توسعه، آبادنی و تامین سرانه‌های مورد نیاز شهری و مطلوب شهروندان، حائز اهمیت و در دستورکار است.

وی در ادامه به آمار کمی و کیفی فعالیت های شهری درخصوص مناسب سازی بوستان ها، معابر و در کل فضاهای شهری و سرانه های عمومی ویژه افراد دارای معلولیت در منطقه نسبت به سال گذشته اشاره کرد و از برنامه ریزی و تلاش مضاعف مدیریت شهری منطقه برای ادامه روند مناسب سازی برای رفاه و رضایتمندی اقشار خاص خبر داد.

سالاری پور همچنین با اولویت برنامه ریزی مدیریت شهری بر استفاده از ظرفیت نخبگان توانیاب در برنامه های اجتماعی، فرهنگی و شهری، بر برگزاری دوره های آموزشی به منظور توانمندسازی افراد داری معلولیت همچنین ارائه خدمت به خانواده های این قشر تاکید کرد.

محمد امین سالاری پور در پایان این مراسم با بیان اینکه مادری که فرزند دارای معلولیت را نگهداری و نگهبانی می‌کند، بی‌شک فرشته‌ای زمینی است که تمام آنچه را که آزرده خاطرش می‌کند، صبورانه تاب می‌آورد، با اهدای لوح تقدیر از زحمات والای مادرانی که چند فرزند توانیاب داراند، قدردانی کرد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط