1400/06/24-13:05
اقدامات ترافیکی شمال شرق تهران در آستانه سال تحصیلی جدید

معابر و کوچه های منطقه ۴ برای رفت و آمد دانش آموزان در سال تحصیلی جدید مناسب سازی شد.

معابر و کوچه های منطقه ۴ برای رفت و آمد دانش آموزان در سال تحصیلی جدید مناسب سازی شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۴ گفت: میادین، معابر و کوچه های منتهی به مدارس مناسب سازی و ایمن سازی شده و برای سال تحصیلی جدید در صورت برگزار شدن کلاس ها به صورت حضوری آماده است.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴؛ مهدی اناری با بیان این خبر گفت: رسیدگی به ایمن سازی معابر و میادینی که مسیر رفت و آمد دانش آموزها در سال تحصیلی است، همیشه و همه ساله مورد توجه و اولویت مدیریت شهری بوده است.

او ادامه داد: در این راستا نصب و مرمت انواع تجهیزات ترافیکی و خط كشي از جمله محوری، عابر پیاده، مجازی و نوشتار در مسیر و ايستگاه های خطوط اتوبوس تندرو در مسیر مدارس، بهسازی مسیر و ايستگاه های خطوط حمل و نقل عمومی و ساماندهی و بهسازی پايانه های اتوبوس و تاكسي با هدف بهبود دسترسی برای دانش آموزان و والدین ایشان و هماهنگی با راهور و معاونت فنی و عمرانی مناطق جهت عدم صدور مجوز حفاریهای معابر از تاريخ ۱۵ شهریور تا ۹ مهر از اقدامات انجام گرفته طرح استقبال از مهر است.

اناری افزود: تشکیل كارگروه بهبود زير ساختها و ايمن سازی مراكز آموزشي با مسئولیت شهردار منطقه، ايمن سازی، آشکارسازی و همسطح سازی معابر طبق دستورالعمل های ابلاغي و برنامه عملیاتي ايمني حمل و نقل دانش آموزان، شناسايي و رفع نواقص و مشکلات ترافیکی و شناسايی مراكز آموزشی تاثیر گذار در ترافیک معابر اصلی و ارائه برنامه عملیاتی برای كنترل و نظارت بر ترافیک معابر منتهی به مراکز آموزشی از دیگر شاخصه های این طرح به شمار می رود.

معاون منطقه ۴ در پایان گفت: پیش بینی می شود در صورت مهار بیشتر بیماری کرونا و تشکیل کلاس های حضوری برای دانش آموزان در مدارس در این طرح از حیاط مدارس فعال برای ورود خودروهای سرويس با هماهنگی آموزش و پرورش استفاده خواهد شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط