1400/06/24-18:35
سوده نجفی عضو شورای شهر تهران در بازدید از محلات منطقه ۱۵ مطرح کرد؛

توجه ویژه شورای ششمی ها به جنوب تهران

توجه ویژه شورای ششمی ها به جنوب تهران

صبح امروز نجفی عضو شورا و کمیسیون سلامت و محیط زیست شهر تهران از محله های ابوذر، هاشم آباد، کیانشهر، مینابی و رضویه بازدید کرد و با همراهی شهردار منطقه و برخی شورایاران به بررسی مسائل محله ها پرداخت.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵؛ نجفی ابتدا با حضور در مقبره الشهدای بوستان امید ضمن فاتحه بر قبور شهدای گمنام در جریان توسعه و ساماندهی این محل قرار گرفت و در ادامه به منزل شهید محمد علی صادقی محله هاشم آباد رفت و با پدر و مادر وی به گفت‌وگو نشست.

عضو کمیسیون سلامت و زیست محیطی شورای شهر در ادامه به محل احداث ساختمان MRF کیانشهر رفت و با همراهی شورایاری از سوله در حال ساخت دیدن کرد.

نجفی به دیدار مادر شهیدان قاسمی هم که در بستر بیماری بود، رفت و جویای حال وی شد.

دیدار با پرسنل شهرداری منطقه ۱۵ در دو حوزه شهرسازی و معماری و خدمات شهری و محیط زیست، حضور در یادمان همکاران درگذشته کرونایی منطقه و بازدید از مشکلات محله رضویه از جمله برنامه های امروز عضو شورای ششم بود.

نجفی توجه ویژه شورای ششم به مناطق کم برخوردار و رعایت عدالت اجتماعی در محلات را از مهمترین برنامه های این دوره شورا خواند و اظهار امیدواری کرد تا با همکاری و مشارکت شهروندان محقق شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط