1401/09/20-20:21

اجرای طرح كتابخانه كودک محور در مجموعه بوستان بانوان منطقه ۱۹

اجرای طرح كتابخانه كودک محور در مجموعه بوستان بانوان منطقه ۱۹

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۹ از اجرای طرح كتابخانه كودک محور با هدف ترویج کتابخوانی همراه با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و هنری در مجموعه بوستان بانوان منطقه خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، حسین اخگرپور با اعلام این خبر گفت: از آنجایی که كتابخانه‌های كودک محور به عنوان مركزی برای پرورش خلاقيت كودكان هستند، اجرای اين طرح توانسته است چنين فضايی را برای بسياری از كودكان منطقه و فرامنطقه ای درمجموعه بوستان بانوان فراهم كند.

او با اشاره به اين موضوع كه ترغیب کودکان به مطالعه، کودک را به فردی علاقه‌مند به خواندن و يادگيری تبديل می کند گفت: در صورت فراهم شدن شرایط به منظور ایجاد علاقه به كتابخوانی از زمان كودكی در فرد و مطالعه كتاب های با كيفيت، بی ترديد اثری شگرف بر زندگی فردی و اجتماعی آنها خواهد داشت و محیط كتابخانه‌ از جمله مکان هایی است كه می‌تواند اين نقش آموزشی و اثرگذار را به بهترين شكل ممکن در صورت بالا بردن جذابیت در ارائه خدمات و فضا برای کودکان مهیا كند.

به گفته این مسئول معرفی كتاب، قصه گويی، شعرخوانی، نمايش فيلم، ايستگاه نقاشی و اهدا كتاب به كودكان در سالن كتابخانه بوستان بانوان منطقه ۱۹ در راستای اجرای طرح كتابخانه كودک محور در حال انجام است.

اخگرپور بیان کرد: برپايی منظم نشست‌های بلندخوانی و انجام فعاليت‌هايی برای تعامل با كتاب مانند اجرای نمايش، نقاشی، كاردستی و انجام بازی های فكری و خلاقيت در اين كتابخانه‌ توانسته‌ فضای اين مجموعه را به فضايی پرجنب ‌وجوش و پويا تبديل كنند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط