1401/09/20-20:29
به منظور ارائه خدمات ترافیکی به شهروندان منطقه ۱۴ صورت گرفت:

ایجاد پارکینگ حاشیه ای در محدوده بازارگل شهید محلاتی

ایجاد پارکینگ حاشیه ای در محدوده بازارگل شهید محلاتی

شهردار منطقه ۱۴ از ایجاد ۸۰۰ واحد فضای پارک برای رفاه شهروندان و روان سازی ترافیک در محدوده بازارگل شهید محلاتی این منطقه خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، محمد امین سالاری پور گفت: به منظور حل کمبود جای پارک و ساماندهی ترافیکی در محدوده بازار گل شهید محلاتی که از نقاط پرتردد و شلوغ منطقه به شمار می آید، پارکینگ حاشیه‌ای ایجاد شد.

سالاری پور با بیان اینکه پارک حاشیه ای نقش مهمی در بهره‌مندی از فضاهای شهری و خیابانها دارد، اشاره کرد: در این راستا این فضای پارکی در دو محور شرقی و غربی خیابان های گلشناس تا شاه آبادی با ۴۵۰ واحد خط کشی و شمال و جنوب محور گلشناس تا ده حقی با ۳۵۰ واحد خط کشی ایجاد شد.

وی با اشاره به نزدیک شدن به پایان سال و حضور گردشگران و شهروندان در این بخش از منطقه برای خرید از این بازار گل، ایجاد فضاهی پارک حاشه ای را در کمک به روان سازی ترافیک در این بخش منطقه مثبت موثر برشمرد و یاداور شد: با عملیاتی شدن این طرح همچنین اجاره جای پارک توسط افراد متفرقه و غیررسمی متوقف خواهد شد و شاهد اجاره دادن غیرقانونی فضای پارک حاشیه‌ای با مبالغ غیرمصوب و گزاف توسط افراد سودجو نخواهیم بود.

سالاری پور در پایان با بیان اینکه ایجاد پارکینگ در کنار خیابان ها با داشتن تأثیر آرام بخش بر حرکت ترافیک می تواند به مکان های امن تر تبدیل شوند، از برنامه ریزی مدیریت شهری منطقه برای افزایش احداث پارکینگ های طبقاتی همچنین جانمایی برای ایجاد پارکینگ های حاشیه ای در نقاط پرتردد با هدف کمک به حل مشکلات ترافیکی و ارائه خدمات و جلب رضایت شهروندان دارالمومنین تهران خبر داد.

نظرات

captcha
  • ناشناس 29 آذر

    با سلام شهرداری داره خوب کار میکنه ولی متاسفانه رسانه نداره لطفا از این کارهاتون کلیپ دئرست کنید شبکه اجتماعی رو پر کنید الان شما این همه کار مند دارید اونها هم پخش کنند این کلیپ ها رو ببینید چقدر تبلیغ میشه براتون برید به سمت کلیپ سازی از کارها تون مثل شهرداری کابل افغانستان الان کسی دیگه مطلب نمیخونه تو سایت ها برید سراغ کلیپ برای کوشی ها

اخبار مرتبط