1401/09/20-21:36
شهردار منطقه ۱۳ در مانور برف روبی خبر داد:

شش سایت برف روبی آماده خدمت رسانی به شهروندان/ دپوی ۱۰ هزار کیسه شن مخصوص در سایت اصلی برف روبی

شش سایت برف روبی آماده خدمت رسانی به شهروندان/ دپوی ۱۰ هزار کیسه شن مخصوص در سایت اصلی برف روبی

مانور بزرگ ستاد برف روبی شهرداری منطقه ۱۳، بامداد بیستمین روز آذر ماه با هدف آمادگی نیروهای عملیاتی و استقرار تجهیزات و ماشین آلات برف‌روبی در محل موتوری سنگین واقع در بزرگراه شهید دوران منطقه ۱۳ برگزار شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، در مانور بزرگ برف روبی منطقه که با حضور جعفری مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران، محمد هادی علی احمدی شهردارمنطقه ۱۳،صفایی معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۳، نمایندگان پلیس راهور، کلانتری، آتشنشانی، اورژانس، سپاه شرق تهران، نواحی چهار گانه، بحران و جمعی از شهربانان و معبربانان و نیروی اجرایی ۱۳۷ برگزار شد، ۳۰۰ نفر نیروی انسانی با تجهیزات و ماشین آلات برف روبی برای مقابله با بارش های زمستانی مستقر بودند.

محمد هادی علی احمدی شهردار منطقه ۱۳ گفت: این مانور با هدف آمادگی و هماهنگی بیشتر بین نیروهای مستقر در نواحی، آشنایی رانندگان وسایل نقلیه سنگین با طرح زمانبندی، مسیرهای تعیین شده، شرح وظایف هر یک و بررسی وضعیت مکانیکی ماشین آلات و رفع نواقص احتمالی برگزار شده است.

شهردار منطقه ۱۳ با اشاره به آماده سازی ۶ سایت برف روبی گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی منطقه سایت های برف روبی به صورت یک سایت مرکزی و ۵ سایت در نواحی ۴ گانه جانمایی و تجهیز شد.

محمد هادی علی احمدی با اشاره به استقرار تجهیزات و ماشین آلات برف روبی در سایت ها، افزود: این تجهیزات و ماشین الات، شامل ۱۵ دستگاه ماشین برف روبی مکانیزه، ۲۰ دستگاه ماشین آلات سبک، ۵ دستگاه ماشین آلات سنگین جرثقیل، لودر، بیل مکانیکی و ۳۰۰ نفرکارگر مجهز و آموزش دیده نیز آماده خدمات رسانی در روزهای برفی هستند.

جعفری، مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران نیز در این مانور با ابراز رضایت از اقدامات مطلوب شهرداری منطقه ۱۳ در آماده سازی به موقع سایت‌های برف روبی گفت: شهرداری منطقه ۱۳ با برنامه ریزی صورت گرفته و تامین امکانات و ماشین آلات و نیروی انسانی مورد نیاز از آمادگی لازم برای مدیریت بارش های زمستانی برخوردار است.

احسان خیراتیان صفایی معاون خدمات شهری ومحیط زیست منطقه ۱۳ نیز خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۱۰ هزار کیسه شن مخصوص در سایت اصلی برف روبی دپو و جهت دسترسی شهروندان در معابر اصلی و فرعی جانمایی شده است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط