1401/09/21-21:51

شناسايی و آغاز تخريب ۲۸ ملک رها شده و ناايمن در منطقه ۱۵

شناسايی و آغاز تخريب ۲۸ ملک رها شده و ناايمن در منطقه ۱۵

شهردار منطقه ۱۵ گفت: ۲۸ ملک ناايمن و رها شده که به نقاط بی دفاع شهری تبديل شده بود، توسط کمیته ایمنی منطقه شناسایی و مراحل اخذ مجوز قضايی تخریب آن آغاز شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، رضا شرفی با اشاره به تشکیل منظم کمیته ایمنی منطقه افزود: این کمیته با حضور نماینده دادستان، مدیر آتش نشانی منطقه و نمايندگان دستگاه هاي مرتبط برگزار می شود و باتوجه به مصوبات آن، تاکنون ۲۸ ملک ناايمن در سطح ناحیه یک شناسايي و دستورات قضایی لازم اخذ شده است.

او اضافه کرد: در بازديدهای ميدانی که با شهروندان و معتمدان محلی داشتم، اين املاک به عنوان دغدغه مردم مطرح می شد چراکه علاوه بر نداشتن ایمنی و امکان حادثه و بحران، موجب بروز آسیب های اجتماعی محله شده بود.

به گفته او مقرر شد تا کار شناسايی همه املاک انجام شود و شهرداری به عنوان متولی شهر از مالکان دعوت کند تا نسبت به تعيين تکليف آن مانند اخذ پروانه يا تعمير و نگهداری اقدام و از بلاتکليفی خارج کنند.

شرفی ادامه داد: ماه گذشته نيز اخطارهای مکرری به مالکین داده شد تا تعيين تکليف ملک انجام شود. هم اکنون دستور تخريب ۸ ملک صادر شده و پرونده ۲۰ ملک دیگر در حال رسیدگی است.

شهردار منطقه افزود: عمليات تخریب نيز از هفته گذشته با حضور نماینده انتظامی و دادستانی آغاز شده است که تا پاکسازی کامل محله ها ادامه خواهد داشت.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط