1400/06/27-09:30

برپایی باشکوه هفته دفاع مقدس در جنوب شرق تهران

برپایی باشکوه هفته دفاع مقدس در جنوب شرق تهران

جلسات هماهنگی برنامه های فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ۱۵ به ریاست شهردار منطقه تشکیل شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، وحیدرضا انارکی محمدی شهرد منطقه در این جلسه با توجه به سه برنامه مهم پیش رو، هفته دفاع مقدس، اربعین و بازگشایی مدارس گفت: برنامه های اربعین با محوریت خدمات شهری و محیط زیست انجام می شود و سایر برنامه های اجتماعی نیز طبق مصوبه ستاد ملی کرونا تصمیم گیری و اجرا خواهد شد.

او به نزدیکی فصل شروع مدارس اشاره کرد و افزود: برای این منظور طبق دستورالعمل های ستاد ملی کرونا و با توجه به افزایش میزان واکسیناسیون آماده همکاری برای بازگشایی احتمالی مدارس هستیم.

محمدی در ادامه به تاکیدات شهردار محترم تهران مبنی بر برگزاری هرچه باشکوه‌تر هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: هماهنگی لازم با سپاه مالک اشتر طی سه روز گذشته انجام و برنامه‌های پیش بینی شده مورد بررسی قرار گرفت تا با آمادگی کامل در این هفته اقدام کنیم.

شهردار منطقه به فضاسازی تبلیغاتی این هفته اشاره کرد و افزود: معاونت خدمات شهری نسبت به اکران طرح های محیطی اقدام می کند و معاونت فرهنگی و اجتماعی نیز با مشارکت مساجد و پایگاه‌های بسیج به فضاسازی شهری می پردازد.

این گزارش می افزاید؛ دیدار با خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران با مشارکت بسیج مالک اشتر و بنیاد شهید منطقه، برپایی نمایشگاه هفته دفاع مقدس، گشت‌های کاروان خودرویی و اجرای ویژه برنامه‌های این هفته با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از جمله مواردی بود که در این جلسه به آن اشاره شد.

برپایه این گزارش؛ برنامه‌های هماهنگی این مراسم در جلسه شورای اداری منطقه نیز با حضور شهردار منطقه، رییس آموزش و پرورش، فرمانده سپاه ناحیه مالک اشتر، رییس فرهنگسرای خاوران، رابط شورایاران منطقه و نمایندگانی از امور مساجد، سرکلانتری ششم و... به منظور هرچه باشکوه تر برگزاری هفته دفاع مقدس به تصویب رسیده است.

این گزارش می افزاید: مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران نیز به منظور هماهنگی و مشارکت در اجرای ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس در منطقه ۱۵ حاضر شد و در جلسه‌ای با حضور شهردار و معاونین اجرایی منطقه و فرمانده سپاه ناحیه مقاومت مالک اشتر در جریان آخرین اقدامات ویژه برنامه های دفاع مقدس در جنوب شرق تهران قرار گرفت.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط