1400/06/30-22:28
با هدف سرعت بخشی به واکسیناسیون عمومی؛

اجرای طرح سلامت یار در منطقه ۱۳

اجرای طرح سلامت یار در منطقه ۱۳

شهردار منطقه ۱۳ از اجرای طرح سلامت یار با هدف تسریع سرعت واکسیناسیون از سوی اداره سلامت معاونت امور فرهنگی و اجتماعی در این منطقه خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، مجتبی شکری شهردار منطقه در خصوص طرح سلامت یار گفت: با توجه به افزایش مراکز و ساعت تزریق واکسیناسیون و جلب مشارکت های شهروندان در مقوله سلامت و توسعه همکاری های بین شهری، طرح سلامت یار در منطقه ۱۳ اجرایی می شود.

او با بیان اینکه هم اکنون سه مرکز واکسیناسیون در بوستان جنگلی سرخه حصار، پیروزی و نیروی هوایی فعالیت می کند، افزود: در این طرح از ظرفیت داوطلبان محلی جهت انتظامات مراکز، پزشکان و پرستاران و دانشجویان و بازنشستگان در این رشته استفاده می شود.

شهردار منطقه همچنین به تغيير ساختار واكسيناسيون خودرويی سرخه حصار و افزايش دو ايستگاه تزريق ديگر جهت سرعت عمل و پيش بينی ادامه كار در فصل پاييز اشاره کرد و افزود: در حال حاضر روزانه ٧٦٠٠ دوز واكسن در این محل تزريق می شود که با تغییرات اعمال شده، این میزان افزایش پیدا می کند.

گفتنی است، افرادی که تمایل دارند در کنار کادر درمان جهت تسریع واکسیناسیون به صورت داوطلبانه فعالیت داشته باشند در ساعت اداری با شماره تماس ۳۹۵۳۹ (اداره سلامت شهرداری منطقه ۱۳) تماس بگیرند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط